QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

13 juni 2011

Bra måndag

Nu sitter jag på x2000 på väg mot Stockholm. Det är 100 år sen jag åkte tåg sist, ganska mysigt egentligen. Sonen stannar en dag till hos Mormor, och kör själv upp imorgon, så ses vi där. Jag ska träffa Malde Bloggidol i eftermiddag, jag gläder mig! Vi sågs såvitt det var på bloggträffen tidigare i vår, men fick inte nog tid att prata då. Fint väder är det också utlovat, kan det bli bättre? Tro'kke det :-)

29 kommentarer:

  1. Önskar er båda en trevlig träff!

    SvaraRadera
  2. Ja, det är både mysigt och miljövänligt att åka tåg... Ha så trevligt på er lilla miniblogg-irl!

    SvaraRadera
  3. Hoppas det blir en trevlig träff :o) Kram

    SvaraRadera
  4. Åka tog er skönt ;) välkommen tillbaka till stockholm♥

    SvaraRadera
  5. God tur til deg,frue! Lykke til med bloggtreff.

    SvaraRadera
  6. Åh vad kul! Krama om Malde och hälsa att Mårbackan artar sig fint :-)

    SvaraRadera
  7. Här stormar det så det kunde allt varit bättre....

    SvaraRadera
  8. Va roligt! Ha det så kul :)

    SvaraRadera
  9. Kul det lät...ha det sååå jättetrevligt. Ja det är ganska så skönt att åka tåg :) Kram Maria

    SvaraRadera
  10. Ha en trevlig dag!

    //AprilSus

    (Som fortfarande inte kan logga in här)

    SvaraRadera
  11. Helt riktigt ni träffades där på Flyt. Hälsa Malde med en kram från mig med.

    SvaraRadera
  12. Ptjaaa, det skulle ju vatt om du kom förbi här också ...

    SvaraRadera
  13. Ha det riktigt skönt i värmen nu. Framförallt ha en trevlig träff :)

    SvaraRadera
  14. Hinner du/ni träffa mig en snabbis oxå?

    SvaraRadera
  15. Annars får ni ha det så bra

    SvaraRadera
  16. Hejsan ! Tack för kommentaren hos mig :) Alltid kul när någon ny lämnar en kommentar också. Nu ska jag fortsätta kika runt här hos dig :)

    SvaraRadera
  17. Tog er kjekt!
    God tur.
    Igjen

    SvaraRadera
  18. Mysigt med både tågresa och bloggträff.

    Nu finns jag här. Välkommen... :)

    SvaraRadera
  19. Ha det fint i huvudstan!

    SvaraRadera
  20. Tog er i grunnen et flott framkomstmiddel.

    SvaraRadera
  21. Tack så mycket för eftermiddagen! Det är min stora glädje att få träffa dig ordentligt! Du är så himla go!

    Kramar

    Tack för alla hälsningar!

    SvaraRadera
  22. Tittut.. nu får du ha mig stalkandes här :)

    Ha en bra dag...

    SvaraRadera
  23. Men jädrans också att jag inte vara ombord!!!!:(:(
    Jag åkte Göteborg t/r. Typiskt! Men vi hade ju ändå inte känt igen varann;);) Om inte du då hade frågat alla som jobbar ombord och det är ju iof inte fler än tre. Gör det nästa gång!!!!!!
    Kul att du tänkte på "lilla" mig:)

    Hoppas du har det toppen i huvudstaden!!!

    Kram Eva

    SvaraRadera
  24. He de så fint i Stockholm och njut av tågresan!

    SvaraRadera
  25. Synd att du inte är kvar på lördag. :(

    SvaraRadera
  26. Hoppas resan och blogg träffen gick bra.
    Kram på dig.

    SvaraRadera
  27. Hoppas att du haft en tokbra vecka!

    SvaraRadera
  28. Ha en trevlig träff och resa!

    SvaraRadera

Ja, och...?