QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

26 maj 2011

Lisa Tofft

Klicka på bilden!

...är en svensk silversmed som håller till i lilla skånska Kivik. Hon gör bl a dom här små smyckena, som nog egentligen ska hängas på en kedja. Istället har jag fäst dem i varsin ände på en silverkedja, och så knyter jag dom istället. Då kan jag ha dom ihop, och ändå syns bägge. Figuren till vänster heter "Lilla arg" och den till höger heter "Nä nu jävlar".

Hon har en webshop; här kan du handla!

21 kommentarer:

  1. Snyggt att göra så i stället!

    SvaraRadera
  2. Henne känner jag till, men jag har inte handlat något! Säg inte att det är nära där du är, när du är i Skåne? Då är vi verkligen nära ;)

    SvaraRadera
  3. Vad häftiga och kul budskap på dom tycker jag. Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Lite kaxiga. Jag gillar... :)

    SvaraRadera
  5. Säger som Anna, kaxiga och snygga :-)

    SvaraRadera
  6. Smycken i min smak, nu ska jag gå in och kika på om det finns ytterligare godbitar!

    SvaraRadera
  7. Kul! Riktigt snygga.
    Tack för din fina kommentar hos mig!
    Kram
    Maja (dictum factum sagt&gjort)

    SvaraRadera
  8. Nä nu jävlar va fräcka!

    SvaraRadera
  9. De var utrolig tøffe. Navna, ikke minst. Skal sjekke ut websida.

    SvaraRadera
  10. Vilka härliga namn - ska genast kollas in

    SvaraRadera
  11. Jättefina!


    Svar; när vi inte har någon patient på förlossningen (vilket är väldigt ovanligt)så städas det och fylls på,och pratas förstås! vissa nätter hinner man ju knappt ses i personalgruppen,så ibland är det skönt att hinna prata!

    SvaraRadera
  12. Det var kuliga smycken, dit ska jag gå in och kolla senare.

    Ha det gott
    Kram ♥

    SvaraRadera
  13. hahha va roliga smycken, såna man blir gla av..kul att se,.god helg..K

    SvaraRadera

Ja, och...?