QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

08 maj 2011

Bloggpartaj, del 2

Efter en resa med buss (vad var det för slarviga människor som stod där på hållplatsen och kolkade vin rätt ur flaskan??!) och lite T-bana var vi framme på Flyt. Fick vi nån välkomstdrink? Jag kommer faen inte ihåg!! Åkkesom, vi minglade och äntligen kom Knasterfaster, sista bönan i gänget som fattades svårt i Bandhagens köksförfest.

Jag satt på bord med Miss Furie, Tjillevippmorsan (äntligen!), Malde (äntligen!) Klankis och Annika, gullemänniskor! Jag pratade med många och ändå med alldeles för få, ville ju ha hunnit så väldigt många flera! Dock hoppas jag det blir flera gånger. Maten var god, och kvällen gick alldeles för fort.

Sus och Ting (sistnämnda min underbara kajalgudinna)  har all anledning att känna sig nöjda efter en knallfin träff, TACK! Och till alla er andra som inte brukar vara här; snälla lämna en kommentar så jag hittar er!

19 kommentarer:

  1. Nästa gång vill jag oxå vara med... ;o(

    SvaraRadera
  2. Jag vill också vara med på bloggträff! Ni verkar ha varit jättemånga där :)

    SvaraRadera
  3. Jag säger som du: ÄNTLIGEN!

    Din väska var väldigt mycket du!
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Ojojoj, där skulle man varit med!

    SvaraRadera
  5. Halloj! Jag var där och nu är jag här.
    Längtar till nästa bloggträff, så många jag inte pratade med.

    SvaraRadera
  6. Ja hjälp! Nästa gång hyr vi Globen =)

    SvaraRadera
  7. Jag säger som Kia, jag var där och nu är jag här :)

    SvaraRadera
  8. Inte fan kan man tränga sig in kvinnovärlden som manlig bloggare... Eller kan man?

    SvaraRadera
  9. Din man är väl otroligt stolt över att höra ihop med världens finaste osloskånska? Det ska han vara. Du är en kvinna med helt rätt stil! Tänk så mycket vi hade att prata om när vi kom hem efter Flyt-turen. Till slut fick Singelmamman säga åt oss att gå och lägga oss. Det var nog bra att vi gjorde som hon sa så att vi orkade prata under frukosten också.

    SvaraRadera
  10. LP: Kan man väl?

    KF: Men så vänligt sagt, nu blev jag glad!

    SvaraRadera
  11. Mig har du ju redan hittat, men jag lämnar ett litet avtryck ändå. Vi pratar självklart mer på nästa träff, kan vi inte ta den i Oslo? Jag tycker väldigt mycket om den staden. Må gott!

    SvaraRadera
  12. N PX: Hojta om du har vägarna förbi!

    SvaraRadera
  13. Jag tror att vi hälsade på varandra - fast helt säker är jag faktiskt inte. Tappade liksom kollen på vilka jag hade sagt hej till och inte, det var ju så många trevliga människor som kom. Jag såg dig iaf där du satt ;) Nästa gång pratar vi! Mycket! :)

    SvaraRadera
  14. Satt ni PÅ bordet?
    Ni verkar ha haft kul och det är det viktigaste!
    Kram

    SvaraRadera
  15. Superkul att få se dig äntligen.
    KRAM

    SvaraRadera
  16. Trist att jag inte kunde komma på träffen!! Kommr nästa gång!!
    Men jag kommer snart och hälsar på dig OsloSkånskan!! :)

    SvaraRadera
  17. En så bra fredag du och dom andra hade!

    SvaraRadera
  18. Det låter som ni hade en underbar kväll! :-D Härligt!!

    SvaraRadera

Ja, och...?