QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

09 maj 2011

aj då....

Maken klipper sig själv med en trimmer. Det skulle han göra igårkväll. Plötsligen hör jag ett grottbjörnsvrål och stelnar till. Två sekunder senare tänker jag "blogginlägg" och ilar upp som en galen bäver. Jajamensan, ett fett fyrkantigt hål bak nedanför vänster öra. Han morrar med vansinnesblick att jag bara kan fetglömma att ta bilde.
Shit vad han är sur och ilsken! Och shit vad knäppt det ser ut!

Stenkul tycker jag, och hoppas samtidigt äktenskapet klarar den här krisen :-DDD

19 kommentarer:

  1. Hahhaa stackars maken men liiite kul är det ändå :-)

    SvaraRadera
  2. Hår växer ut och makar glömmer, det är naturlagar. Smutsiga vetja, jag vill se bilder!

    SvaraRadera
  3. Inte ens en smygbild? Synd.

    SvaraRadera
  4. Ha ha.. Kunde du inte ta en bild när han sover?!

    SvaraRadera
  5. Det är ett nytt påfund för mej också, tänker "bloggen" så fort nånting händer :)

    SvaraRadera
  6. Haha, det er aldri moro når sånn skjer ( ihvertfall ikke for den som står der med hårløse flekker i bakhodet). Sist det skjedde her var det dessverre ikke mannen slev som trimmet sveisen, men jeg som hadde glemt å sjekke innstillingen.

    SvaraRadera
  7. Paparazzibilder? !))

    Hoppas du får en solig dag.
    Kram

    SvaraRadera
  8. En så tråkig inställning till bloggosfären.

    SvaraRadera
  9. Min man trimmar aningen längre ner och även han gav upp ett avgrundsvrål när manskinen råkade fastna i..tjaaa, inte hår?

    SvaraRadera
  10. Stackars mannen, hihihi!

    SvaraRadera
  11. Och shit, vad ont det måste ha gjort! Men som sagt, perfekt för ett blogginlägg. Tänker alla så?

    SvaraRadera
  12. Det beror väl på hur mycket du skrattade.

    SvaraRadera
  13. Den sanna skadeglädjen! Kan ju inte låta bli att dra på munnen när det perfekta blogginlägg är det första som far genom din hjärna. :)

    SvaraRadera
  14. *fniss* Måsta han stanna hemma från jobbet idag?

    SvaraRadera
  15. Ingen bild? Då måste det ha gjort förbaskat ont...

    SvaraRadera
  16. Jag tänker ofta på blogginlägg när det gäller min Make. Men han avböjer nästan jämt.

    Det är synd att han nekar för han är så dråplig och säger så tokroliga saker.
    Själv är jag toktrist.

    SvaraRadera
  17. haha - ta en bild på det när han sover

    SvaraRadera
  18. Visst är det fruktansvärt svårt att försöka hålla en medlidsam hustruelig min samtidigt som man vrålskrattar.. :D

    SvaraRadera

Ja, och...?