QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

16 april 2011

Trondheim

Majj goddness, som vi har shoppat till Sonen! Han provar, jag betalar. Det ligger en eim av svidd bankterminal över Trondheim. Själv har han shoppat en spis, så nu har han en mer fancy spis än det vi har. Imorrn ska vi köra till Åre. Sonen gillar att köra och jag hänger med. Så blir det shoppa kycklingfilé, svensk yoghurt mm.

Nu ska vi ut (i regnet), hejdå!

19 kommentarer:

  1. Är du i Trondheim? en fin stad, har bekanta där :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. når jeg er over grensen kjøper jeg tynnbrød og sockerdrikka :)

    SvaraRadera
  3. Om du är så givmild kan du få shoppa med mig med

    SvaraRadera
  4. Tornado i plånboken men andra ord :)

    SvaraRadera
  5. Det er fint å ha en mamma med åpen lommebok med seg :o)

    SvaraRadera
  6. Mmmm... Troika. Mmmmm.
    Tack! :)
    /finnpajsaren

    SvaraRadera
  7. Hm, jag vill också ha en som betalar när jag shoppar, vilen lyx =)

    Ha en fin helg.

    SvaraRadera
  8. Heldig sønn!
    Kos dere på tur.
    :)

    SvaraRadera
  9. Jag kan ställa upp, jag shoppar - du betalar ;)
    Njut av helgen fina du!!

    SvaraRadera
  10. Vilken härlig mamma din son har - fast det visste jag ju ;-) Är det okey om jag berättar att vi haft strålande sol? KRAM vännen.

    SvaraRadera
  11. Nu förstår jag vad man menar med att stora barn kosta mer än mindre. ;D

    SvaraRadera
  12. Dyra vanor han har, sonen din. Hittills har inget av mina barn kommit på att önska sig just det.

    SvaraRadera
  13. Jamen Åre, då kan du nästan kvista över till mig och närmaste stad österut.

    SvaraRadera
  14. Låter inte helt fel att åka till Åre...och det är klart att gossen ska ha bästa sviden:)
    Kram

    SvaraRadera
  15. Jo, här är det likadant, barna shoppar, och mamman betalar :)
    Men det är ju så roligt, att kunna ge dem det de vill ha/behöver :)
    Se upp för grodorna bara, om ni kör på lvällen, jag har sett att de börjat vara på vägarna :))

    SvaraRadera
  16. Då åker ni förbi metropolen Duved där jag hade kunnat varit idag men jag stannade hemma i Östersund. Maken å dottern är dock hos mormor å morfar och åker skidor. :)

    SvaraRadera
  17. Härligt med drag i plånboken ;-)

    SvaraRadera
  18. Är hon på väg till Skåneland nånting i påsk, kanske?

    :-D

    SvaraRadera

Ja, och...?