QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

26 april 2011

Träff och handel

Igår hade jag träff med IrrhönanTirups Örtagård. Hon är en underbar människa med världens vackraste hår och ett underbart skratt som ofta bryter fram. Hon skrattar helt från tårna!! Men nån irrhöna är hon minsann inte, hon har orden i sysakene,
den dama der!

Detta med att träffa bloggvänner är så roligt, jag har aldrig blivit besviken,
bara berikad och ödmjuk över möjligheten att få lära känna nya människor.

Efter det klippte jag till och köpte en tavla hos Galleri Max,
men det ska jag skriva mer om senare.

16 kommentarer:

  1. Se där ja, hon shoppar vännen Osloskånskan och det gör du rätt i!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Och snart ses vi och tre boxar gottigottgott ;-)

    SvaraRadera
  3. Gulle dig, så glad jag blir!
    Jättekul var det - ser fram emot nästa gång! :-)

    SvaraRadera
  4. Mysig stämning här i inlägget.
    Det låter alltid lika härligt när folk beskriver sina möten med andra bloggare...Hoppas du får fler av den sorten.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Härligt att blev lyckat!

    SvaraRadera
  6. Er två skulle jag vilja träffa!

    SvaraRadera
  7. Var och en som fått träffa dig kan känna sig väldigt glad efteråt! Och under tiden förstås...

    SvaraRadera
  8. Va kul!!
    Skulle vara kul och gå på en bloggträff en dag :)
    Kram

    SvaraRadera
  9. och jag tror minsann att JAG har äran att träffa dig snart :D

    SvaraRadera
  10. Så mysigt med en blogträff!

    SvaraRadera
  11. Lite modigt att träffa bloggkompisar IRL. Men låter spännande.

    SvaraRadera
  12. Så kul!
    Jag har varit på en bloggträff och det var jättekul:)

    Ha en fin onsdag!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  13. Ja, vad mysigt det låter med bloggträff... :)

    SvaraRadera
  14. Va kul det ska vara att ha många bloggvänner i närheten och inte så långt bort som jag har.

    Bloggträffar och shopping, du bör vara superglad ;)

    SvaraRadera
  15. Du, det lät som en himla fin dag tycker jag! Härligt med bloggträff, det låter riktigt kul. Och vilken möjlighet till nya bekantskaper :)

    SvaraRadera

Ja, och...?