QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

17 april 2011

söndagskväll....suck

Plus: Eftersom jag har haft chaufför alla dagarna här,
         så har jag druckit rödvin till maten, både lunch och kväll.

Minus: Imorrn kör jag tillbaka till Oslo....
             kan man kidnappa sin egen son på nåt vis?
             Tips emottages med tacksamhet.

12 kommentarer:

  1. Locka med godis! Det funkar ju på alla ungar ;) Kram

    SvaraRadera
  2. Du är med andra ord alldeles för misstänkt och alldeles för dagen efter för att köra. Ring sonen!

    SvaraRadera
  3. Påta ner honom i en väska och ta honom med hem bara. Mamma bestämmer ju alltid ;-) Kollade Maken på F1? Årets lopp!! :-) Nattikram

    SvaraRadera
  4. Jag stoppar min i bilbarnstolen och bär iväg med honom. Kanske ett tips? ;)

    SvaraRadera
  5. Säger som Smulan. Köp massvis med godis.

    SvaraRadera
  6. Locka med fler shoppingrundor!! Då mamsen betalar! :)

    SvaraRadera
  7. javisst, hvis du putter ham i kofferten. Men husk å lage pustehull, for himmelens skuld!!

    SvaraRadera
  8. Godis och kanske ett tvspel :)
    Kör försiktigt!
    kram

    SvaraRadera
  9. känner lika dant, vore kul att testa och bära honom till bilen och sätta honom i bilbarnstolen, men oj, jag har visst sålt den, typiskt vi får frivilligt besök av vår i veckan, underbart med dessa stora pojkar som ändå är våra små söner,

    SvaraRadera
  10. Låter som en härlig helg. Trevlig trip till Oslo. :)

    KRAM

    SvaraRadera
  11. Aj aj, då är det kanske inte läga att köra på ett par timmar?!

    SvaraRadera

Ja, och...?