QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

04 april 2011

slut

Føler meg tyggd på og spyttet ut...for en dag!

Lite andra kvinnliga skithelvetessaker på det och jag
borde ha förstått det redan vid tandkrämsfläcken...

Nu endast anträffbar med gumpen gott nerplantad i soffan,
där jag sitter blängandes och morrar.

Kl 21:21: Update (eller kanske downdate?) Nu skiter jag i den här dagen och går och knyter mig.

28 kommentarer:

  1. Vissa veckor borde det inte finnas måndagar - Man borde få hoppa direkt till tisdagen från söndagen...

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. En typisk måndag alltså....

    SvaraRadera
  3. Aj aj tyckte jag hörde någon som morrade...kanske var de du!! *ler*

    Inga frågor är för dumma. Antar du undrade VARFÖR jag sålde Torsten, de kan du läsa här
    http://anki-nilsson.blogspot.com/2011/02/vem-ar-torsten-humm.html

    så slipper jag skriva igen.
    Kramiz Anki

    SvaraRadera
  4. usch, vilken måndag :( grön tandkräm på vit blus går ju bara inte ihop
    kramar

    SvaraRadera
  5. Skickar en varm kram från en ilsken singelbrud. Varför jag är arg? Tja för att jag kan och alla hormoner vill. Tjosan!

    SvaraRadera
  6. Du skal få en dag i morgen...

    SvaraRadera
  7. Stackars lilla grebban! Förstår om du inte tyar mer idag. Men imorgon blir det säkert bättre! :)
    KRAM!

    SvaraRadera
  8. Er dritsur og utslitt i dag eg også. Smerter i ein ankel og må gå på krykkjer, - og eg har slettes ikkje musklar nok i armane til det....!

    SvaraRadera
  9. Vit tandkräm till vit blus och grön tandkräm till grön blus i fortsättningen

    SvaraRadera
  10. Piss och skit - det går över igen - vad det än är - det gör det alltid!

    SvaraRadera
  11. Tråkigt...
    fast gör något kul nu i stället!

    SvaraRadera
  12. Det finns dagar och så finns det dagar...

    SvaraRadera
  13. Ingen bra start på veckan, en typisk måndag!
    Kram

    SvaraRadera
  14. Stackare. Men då kan ju resten av veckan bara bli bättre, eller hur?

    SJälv skurade jag med klorin häromdagen och fick några droppar på min nya svarta t-shirt/tunika. Det var inte kul. Klorin går inte bort *informerar* så det är bara att inse att dom hundringarna är borta.

    Fast det var ju inte på en måndag, utan på en lördag, på en måndag räcker tandkräm för att göra en sur och grinig.

    Kram ♥

    SvaraRadera
  15. Piss och skit och senapsgas med andra ord.

    Önskar dig en bättre dag i morgon.

    SvaraRadera
  16. morra på du bara, så kanske morgondagen blir lite lite bättre :)

    SvaraRadera
  17. Skräp vare mät!! Men nu är ju snart den här dagen över och det tycker jag är så gött att tänka på: att skitdagen får stryka på foten och vi kan lämna den att tyna bort för att ägna oss åt nya fräscha dagarredan i morgon!!!

    SvaraRadera
  18. Hade en helvetes sömnlös natt, följd av en djävulsk förmiddag på jobbet där arbetsdagen började 04.40... och släpade mig hem - där på köksbordet stod sju röda rosor från kärleken och jag blev alldeles varm i hela kroppen. Det gjorde min dag.

    En bättre dag i morgon önskar jag dig. Och stort tack för att du länkade. Så mycket roliga människor som tittat in hos mig :)

    SvaraRadera
  19. Bläng och morra på du bara så ses vi en annan dag, kram/caja

    SvaraRadera
  20. Såna dagar har man nog, för att få känna att det är bra, när det verkligen är bra....
    Äsch va svamligt det blev, men du fattar va :)
    "Rolig" nu osloskånskan :))
    Kram!

    SvaraRadera
  21. åh du så hemskt, grön fläck på en måndagsblus..ah, ingen fara..hoppas den går bort bara..i morn är det tisdag...borst tanden innan du klätt på dig..kram

    SvaraRadera
  22. Blåmåndag?

    Sov så gott!

    SvaraRadera
  23. Det kan bli mycket bättre i morgon! Det kan det, och det önskar jag dig!
    Kram.

    SvaraRadera
  24. Usch då. Kramar från ön i öst, det blir nog snart bättre ska du se!

    SvaraRadera

Ja, och...?