QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

23 april 2011

Påskeri

HA! Idag tvingade jag min DarlingMams att leta efter påskägg jag hade gömt.
Då gäller fågel, fisk eller mittemellan, och det bränns när man närmar sig.
Och Mamsen letade och hittade, smarrig påskmarsipan var det i.

Sånt blir man aldrig för gammal för, och min Far hade älskat det :-)

20 kommentarer:

  1. Håller med, funkar för alla åldrar.

    SvaraRadera
  2. Ja sånt blir man aldrig för gammal för :)

    SvaraRadera
  3. Härligt! Glad påsk på dig!

    SvaraRadera
  4. Hon har en bra dotter, din mamma!
    Kram.

    SvaraRadera
  5. Vad underbart att du tänkte på henne och just det påskeriet :-) Kramar i massor x 2

    SvaraRadera
  6. ja va skoj att leka med mor..ingen mamma är för gammal för lek...inte ens min som är 87!! Vi busade minsann i dag med..Go påsk till dig!! Och mor din..

    SvaraRadera
  7. Gillar inte marsipan. Men är mamsen nöjd, är jag nöjd.

    SvaraRadera
  8. Självklart! Sånt ger krydda åt tillvaron, skulle gärna leta om ngn gömde ett åt mig! ;)

    SvaraRadera
  9. *Tummarna upp*

    Det där gillar jag :-)

    SvaraRadera
  10. vad mys!! Glad Påsk på dig!!

    SvaraRadera
  11. Hvor hyggeligt! Hav en dejlig påske :o)

    SvaraRadera
  12. Klart det funkar!! Vad roligt!

    SvaraRadera
  13. Underbart!
    Och du, Glad Påsk på dig :)

    SvaraRadera
  14. Hittade hon det, då?
    Glad Påsk både till dig och mamma!
    Kram

    SvaraRadera
  15. Och du har en award att hämta hos mig :)

    SvaraRadera
  16. Härligt! Det hade vi f tjejerna igår. Kanske man ska göra det för föräldrarna oxå?

    SvaraRadera
  17. Klart alla vill hitta marsipan. Jag vill då det. Fast ingen har gömt något ägg hos mig, sucka.

    Jag kunde gömma ett själv men det är inte säkert jag hittar det. Jag är så virrig just nu.

    Grattis till din mamma som har en sån dotter, hälsa henne det!
    Kram ♥

    SvaraRadera
  18. Ja, stunderna är lika fina som vuxen. :)

    SvaraRadera

Ja, och...?