QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

10 april 2011

en söndag i provinsen

Maken och Fru Venus glor på Formel 1, dock icke tillsammans. Maken förklarar och förklarar med våldsam inlevelse och entusiasm (varje gång) och jag svarar med ett oengagerat "oj..." varje gång. Det samtalet går liksom i samma loop jämt.
Nu ska jag starta tvättmaskinen, sen röja lite allmänt här. Möjligen sticker Makens bror inom lite senare för att ärva lite lästa böcker (spänning) av Maken. Kan tänkas att min får svägerska spader då. Men pyttsan, för då ligger det inte på vår vind längre, häpp!

16 kommentarer:

  1. Men herregud kvinna, såg du inte Heidfelds start!? Och Vettel leder igen!!

    SvaraRadera
  2. Här är det bara Husse som glor. Han är snudd på fanatiker...

    SvaraRadera
  3. Hur kul kan det vara? Woooom sen är de borta - till nästa wooom. Och vad hinner man se på ett wooom? Svar: ingenting man bara hör ljudet

    SvaraRadera
  4. Haha, utmärkt program om man vill somna! :)

    SvaraRadera
  5. Nä, varför tittar man på sådant?

    SvaraRadera
  6. Motor-sport...är konstigt.

    SvaraRadera
  7. oj..Formel 1...är inte det en Hotelkedja.-.he he he-- uhff annars jobbigt ju att se en massa surriga bilar åka runt runt..vad jag tycker..men smaken är ju delad...

    SvaraRadera
  8. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  9. Formel 1!? Ja, hver sin lyst. Nå kan du stikke innom meg for en språklatter.

    SvaraRadera
  10. Formel 1, njae, men jag ser gärna på Topgear, med tre engelsmän som testar & utsätter bilar på ett mycket underhållande sätt:)
    Kram

    SvaraRadera
  11. Nä, ska jag engagera mig i Formel 1, så skulle det vara om jag fick köra själv.

    SvaraRadera
  12. Huffa huffa, dag-tv är en synd!

    SvaraRadera
  13. Förstår dig angående motorsporten.
    Vad skönt att bli av med lite som ändå bara ligger och tar plats på vinden!

    SvaraRadera
  14. himla bra sätt att bli av med saker, skicka dom till någon annan, tyvärr har vi i vår familj den traditionen att min MAN är den som tar emot, så huset fullt av saker han fått,

    SvaraRadera
  15. Formel 1 måste absolut vara det värsta tråkigaste man kan se!

    SvaraRadera

Ja, och...?