QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

24 april 2011

awardvirus

Award från Smulan!

Åtta sanningar om mig......jag tar hellre åtta osanningar!

                                             1. Jag röker som en skorsten.
                                             2. Dricker som en svamp.
                                             3. Svär som en borstbindare. (halv sanning)
                                             4. Jag HATAR godis.
                                             5. Jag använder aldrig bilbälte.
                                             6. Jag har aldrig åkt ambulans.
                                             7. Jag slår hundar, pensionärer och små barn.
                                             8. Jag skiter i allt och alla.

   Alla som kan, vill och törs får ta awarden vidare!

17 kommentarer:

  1. Jo, jag vet ju, och det var riktiga osanningar!
    Och du är lika rar ändå, eller trots det eller hur det nu blir, jag tänker inte idag!
    KRam

    SvaraRadera
  2. *s* ja, osanningar är ibland bättre faktiskt. :)

    SvaraRadera
  3. Hahaha! Det var riktigt roligt att läsa!
    Hoppas att din påskhelg varit bra!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag vingar av de där (o)sanningarna imorgon, du... :-)

    SvaraRadera
  5. HATAR godis!!!
    Skämtare där.

    SvaraRadera
  6. Hahaha ... du är en usel lögnare! :)
    Ha det gott i påskavärmen!

    SvaraRadera
  7. skönt det där med osanningar jag blev nästan orolig en stund där

    SvaraRadera
  8. Dricker svampar extra mycket?

    SvaraRadera
  9. Tur att det var lögner! ;)

    SvaraRadera
  10. Ha, ha, tror jag inte på;)

    SvaraRadera

Ja, och...?