QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

07 april 2011

Awarder til omtrent hele hurven


Lagd fra bunnen av damen selv, slike initiativ liker vi!

Da kjører vi:

Pølse eller hamburger?
Hamburger.

Gospel eller hardrock?
Da må det bli gospel, hardrock får jeg vondt i halsen av å høre på.

Fox eller Nox? (För mina svenska läsare: Nox är en lakriskola, dödsgod)
Nox!

Carola eller Sissel?
Pest eller kolera? Carola virker så forferdelig selvgod
(jeg sier ikke at hun er det) och Sissel er så fryktelig kjedelig!
Sissel synger best av de to, men er som sagt så forutsigbar.

Harry Potter eller Twilight?
Twilight! Apselut!

Roser eller tulipaner?
Liker så gott lyden av tulipaner som gnisser mot hverandre i en vase.

Tanga eller bestemortruse?
Må man ha truse??  Ha ha! Tulla bare, har noe midt i mellom.

Stockholm eller København?
København! No doubt!

Dirty Dancing eller Pretty Woman?
Pretty woman.

Skavlan eller Thomas og Harald?
Thomas og Harald! De er gærne!


Jeg gir awarden videre til disse damene, og håper de tar utfodringen!

Nært og kjært  Knalldame jeg har hatt muligheten å treffe en gang.

Innerst i veien Bor ganske nært meg, tror jeg.

Fjas fra sidelinjen Første helgærne norskebloggen jeg (endelig) fant.

Bondekonas Bekjennelser Mere bra galskap, vettug mamma til de små.

TROLLMORS BLOGG En ny bekjentskap jeg gleder meg til å lære kjenne :-)

JA(vel)NET En av de første norske som fant meg, eller var det omvendt?

Fru Tunheims Trivelig dame med herlige overraskelsemoment (bikinivoksingen bl a)

A little bit Ny koselig bekjentskap jeg gleder meg til å bli mere kjent med :-)

Puslespillbrikker Helt ny! Men et sted i lokalmiljøet tror jeg ;-)

Frk. Virrum:   Pinfersk bekjentskap som liker lakrisis, høres veldig sympatisk ut ;-)

Frøskuffen Dansk (kjempekoselig!) blogg jeg fant etter mye leting!

bang bang Og en dansk fargerik blogg jeg var så heldig å finne!


Snälla, snälla alla svenska läsare, ta utmaningen ni också,
så som Maison Gray så sportigt gjorde sist det var awardtajm här!

Da er det bare å gnage løs mine damer!

16 kommentarer:

  1. Men har du börjat med utrikiska nu? =O
    Bra att du stack in lite engelska i alla fall.

    SvaraRadera
  2. Ska kanske jobba me den senare :)

    SvaraRadera
  3. Takk! jeg må kanskje svare på svensk, så du får noe å le av?

    SvaraRadera
  4. Det er virkelig tid for awarder nå. Takk :o) Skal se litt på denne, jeg.

    SvaraRadera
  5. Åh..... tusen takk! Den skal jeg ta ja, men jeg må vente litt fordi jeg har bare skrevet om utfordringer og awarder noen dager :) hihi... sånn går det når man samler dem opp vettu. Forøvrig er jeg kvart svensk så kanskje jeg ikke skal ha den? hehe. Uansett, arti å lese mer om deg også! Får vel lage min egen award-etikett jeg også da.... :)

    SvaraRadera
  6. Om det jag känner till i frågorna håller jag med om så mycket.....orkar varken med Sissel eller Carola och jag tar väldigt gärna hand om Pretty Womans' Mr Gere....I like!
    Kramar

    SvaraRadera
  7. Tusen, tusen takk! Jeg gyver løs ved føste høve.

    SvaraRadera
  8. Tusen hjertelig takk. Jeg syns denne var meget vanskelig. Skal se om jeg klarer å bestemme meg for noen av alternativene etterhvert.

    SvaraRadera
  9. kikade förbi och fick se alla frågor med svar, älskar att läsa dessa utmaningar.
    Jättefin sida :)
    Ha en fin dag :)

    SvaraRadera
  10. HEI!
    Bildet er kjøpt hos Stavanger kunstgalleri for ca 2 år siden - og det finnes bare ett..
    Her kan du ser flere bilder fra kunstneren:
    http://www.kunstgalleriet.no/Kunstnere/tabid/56/kunstner/6/KunstnerNavn/SMULDERS_PAUL/vis/kunstvaerker/Default.aspx

    Så gøy at du likte det :)
    Flora

    SvaraRadera
  11. det tog en stund att läsa, det är ju lite knepigt med det norska språket liksom :D
    kramar

    SvaraRadera
  12. tack så hemsk mycket ☺☺☺

    SvaraRadera
  13. Antog utmaningen (fast modifierade lite) :)

    SvaraRadera
  14. Haha!! Dette er jo helt fantastico!! I love you.

    SvaraRadera
  15. Åssen fikk du ut det utsnittet av bloggen, forresten? Kunne jeg godt tenke meg å lære.

    SvaraRadera

Ja, och...?