QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

08 mars 2011

Valentine igen (förbannat tjatande)

En annan gång jag skickade blomst till Maken på jobbet klarade jag att få honom "skikkelig satt ut." Han sms:ade:

"Tusen takk for den fine blomsten!"
Jag replikerade: "Vilken blomst?"

Då blev han tydligen lite svett, för efter en stund ringde han:

"Har du inte köpt en blomst til meg idag?"
Jag: "Nä. Stod det ingen avsändare?"
Han: "Nei?"
Jag: "Hmm....vem har du gjort så stort intryck på i det siste?"
Han: "Ingen aning, jag fattar ingenting!"
Jag: "Ja inte vet jag...."

Fast sen när han kom hem erkände jag, och han blev mycket lättad....stackars.

33 kommentarer:

  1. Ha - det var elakt -men roligt! :)

    SvaraRadera
  2. Ond kvinna!!! Helt och hållet min stil :)

    SvaraRadera
  3. Mohahahahahahahaha....fast lite synd om honom var det allt...eller inte...;-) ;-D/caja

    SvaraRadera
  4. Du är väl för underbar!

    SvaraRadera
  5. Hahahah! Det måste jag nog testa att göra med min man också! =)

    SvaraRadera
  6. hahaha. väldigt roligt säger jag. :)

    SvaraRadera
  7. Du är en riktig skojare! Å andra sidan tack för så underbar tips, det måste jag faktiskt testa själv också.. ♥♥ Kram

    SvaraRadera
  8. Ha,ha! Det var en tanke bitchy;)

    SvaraRadera
  9. ha ha bra gjort men lite svettigt, han kommer nog o ge igen :)

    SvaraRadera
  10. HA HA HA HA! Helt i min smak ;-)) Kram

    SvaraRadera
  11. Vilken rysare för honom, att du kunde hålla masken... skickligt och väldigt lyckat!!!

    SvaraRadera
  12. Hejsan

    Ha ha...sådant kan vara farligt....OM han nu hade en annan han skulle kunnat fått blommorna för hade han varit ute i riktigt blåsväder...haha

    SvaraRadera
  13. Vad kul och lite småtaskigt.

    SvaraRadera
  14. Gillar ditt bus. Det bor alltså ett en liten buse i dig...

    SvaraRadera
  15. Men hur jäkla elak är du inte?! UNDERBART!!

    SvaraRadera
  16. hahahaha - lurade du honom på det viset, stackar'n
    kramar

    SvaraRadera
  17. Den va riktigt bra,mera sånt.

    SvaraRadera
  18. Hahaha! Lite elakt, men svinkul!!!

    SvaraRadera
  19. Att du kunde hålla masken. Jag är urdålig på att hålla masken i såna situationer

    SvaraRadera
  20. Den var fin. Elak men fin ;-)

    SvaraRadera
  21. Fniss, fniss, men jag ju tycker nästan lite synd om gubben din. ;)

    SvaraRadera
  22. sv: orden är helt och hållet mina, tack

    SvaraRadera
  23. haha...inte lura stackas gubben...!!
    Kramiz

    SvaraRadera
  24. ooooohhhhhhhh *skrattar ihjäl mig! Det var roligt gjort!!! Det snöar här idag och det här gjorde plötsligt att det kändes lite bättre! hahahaha Jag hade nog inte varit lika snäll som du - jag hade låtit honom svettas... hehehehhee
    puss&kram
    lillie

    SvaraRadera

Ja, och...?