QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

17 mars 2011

Utmaning!

Inspirerad av sötaste Tigerlilja, så gör jag en utmaning....

"Öppna dörrarna till din garderob!"

Min (ena) garderob.

Såhär ser det ut i min!
Notera att översta stången har form av en hängmatta,
jag hoppas den håller utan att braka ihop!
Mina skor bor i sina kartonger i en annan,
där det också hänger lite mer festbetonade kläder
samt jackor och kappor av "motsatt" säsong.

Hur ser det ut i din?
Ta utmaningen!

29 kommentarer:

  1. Ordning o reda...ja hur ser de ut i min. Trångt...kan man säga. Jag har en alldeles nygjord klädkammare så en så länge är där ordning..fniss

    Kramiz o go dag

    SvaraRadera
  2. Aldrig i livet! I min ser det hemskt ut.

    SvaraRadera
  3. Tror inte jag vågar visa min :)

    SvaraRadera
  4. Fint. Men min? Nää. Det är knappt jag vill titta i den själv. Känns som om jag bara har arbetskläder?

    SvaraRadera
  5. Min garderob gör sig inte bra på bild. Vi snackar inte på långa vägar den ordningen som du har så det går fetbort. ;D

    SvaraRadera
  6. Oj det vete sjutton om jag vågar visa min för just nu är den både rörig och halvtom :-)

    SvaraRadera
  7. Nä, min skrala garderob gör sig definitivt inte på bild.

    SvaraRadera
  8. Vilken ordning du har...
    Jag tar utmaningen men lova att du inte dör av fasa sedan:)

    Jag ger er en extra titt in i Makens garderob så ni får se likheten/skillnaden.
    Kram

    SvaraRadera
  9. Din var ju rena annonsgarderoben!
    Två stänger...får inte plats här. *suck*

    SvaraRadera
  10. Shit pomfritt vad ordnat du hade! Jag har en som det ser ut som något släppt en bomb i!

    SvaraRadera
  11. Men oj vilken ordning. Så fint! :)

    SvaraRadera
  12. Hej

    ha ha tur jag inte öppnar min garderob.....för där inne flyger bara malarna......behöver köpa upp mig lite i klädväg....

    SvaraRadera
  13. Min är full med prylar.....Fast kanske om jag går långt,långt in, finns det lite kläder...men där är så trångt och mörkt att inte ens blixten skulle lysa upp det som finns där...hihi
    KRAMAR Cia:)

    SvaraRadera
  14. ÅÅÅÅÅ
    HERREGUD
    jag komemr ALDRIG att öppna min. Ser ut som ett dårhus!!! Men din var fin, väldigt fin, har du inte städat den lite innan, snälla säg JA :-)

    SvaraRadera
  15. Nej tack, jag tror jag håller min stängd!
    Men du har jättefint i din :)
    Kramen♥

    SvaraRadera
  16. Har ingen, tyvärr. Men det kommer. Fast ett nytt inlägg har det blivit - tack vare dig!
    Kram
    Speja

    SvaraRadera
  17. nej den utamningen står jag över, skulle kunna vara med i halv åtta hos mig. OM det inte vore för det där med garderobsrotandet.....

    SvaraRadera
  18. Min är förstås välstädad med perfekt ordning på allt, hängt och lagt i färgordning.

    SvaraRadera
  19. Nu har jag njutit av din garderob en lång stund. Jag förstorade upp bilden. Du har mycket vitt. Jag har ingen garderob. Du skulle kunna få se sambons. Han har många skjortor. Jag ska nog ta mig tusan inreda mig en klädkammare under trappan med en stor fin spegel och allt! Det tar nog ett halvår innan jag har handlat kläder att fylla den med men då ska du få se! Hålla gärna ögonen öppna efter en fin bomullstunika i brunt med blombroderier och 3/4-delsärm. Jag känner att jag vill ha en sådan. Har ingen aning om ifall om det finns.

    SvaraRadera
  20. Vilken ordning!:)
    *dån*
    Min??
    No,no BIG NO!
    ♥:e klem

    SvaraRadera
  21. så där fint är det inte i mina garderober, så jag visar nog inte det :)
    kramar

    SvaraRadera
  22. Tack för den visningen.
    Min egen är tre gånger så stor och ändå gnäller jag...
    Fy på mig - jag skall sluta gnälla.

    Kram

    SvaraRadera
  23. Ok, I´m in! :-) Najs ordning

    SvaraRadera
  24. Aldrig i livet att jag visar min garderob.
    Det är krig därinne.

    SvaraRadera
  25. Nix, kommer inte att hända. Aldrig, inte en chans. Din garderob är ju för bövelen ordnad efter färg!!!!
    Shit måste verkligen bättra mig.

    SvaraRadera
  26. Den ser ju ovanligt välordnad ut - gör den alltid det eller har du "stylat" den innan publicering? hi..hi...

    SvaraRadera
  27. Du har verkligen jättefin ordning i din garderob, Osloskånska! Jag har jätterörigt i hela hemmet för närvarande eftersom vi håller på att öppna en kafeteria och vi är där hela dagarna. Det enda stället det är fint på är i vårt förråd!!! (Konstigt nog!)
    Hihi, det var jättekul med Knasterfaster som förstorat upp bilden och kollat närmare vad du har där!

    SvaraRadera
  28. jo jag tror jag tar den här utmaningen :D men inte idag!

    SvaraRadera

Ja, och...?