QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

27 mars 2011

Utmaning 19 mars

För ett tag sen fick jag en utmaning av Vad jag målar!! som gick ut på att jag skulle berätta åtta sanningar om mig själv...det jättebesvärliga i detta är att jag redan har
gjort det några gånger (det blir så när man har bloggat ett tag) och jag vet rätt och
slätt inte vad jag mer kan berätta som ingen har hört förut...

Men nåt...kanske nytt....?

1. Jag försöker vara snäll, inte mesig men  just snäll.
2. Jag försöker vara hjälpsam, så långt jag kan.
3. Jag ger komplimanger, både till kvinnor och män,
    det finns alltid något positivt att uppmärksamma :-)
4. Jag har ett mycket större djup än det som kommer fram på min blogg.
5. ................och där är det minsann stopp!

Här kan man läsa mer om mig, om man inte fått nog tidigare ;-)

Som vanligt lämnar jag vidare till den som läser här!

8 kommentarer:

  1. Jag tycker det var trevligt att veta lite om dig, jag som är ganska ny här! :)

    SvaraRadera
  2. Det räcker väl så, inte alla som har hela fem bottnar, jag menar fyra, komplicerat nog så, men du är vänlig och snäll och GIVMILD, det glömde du!
    Kramarna

    SvaraRadera
  3. Tackar för din längsta kommentar! :D
    Har också gjort liknande utmaningar innan, men kanske jag gör den ändå!

    SvaraRadera
  4. Det är en konst att vara snäll, och jag tror du mästrar den konsten.

    SvaraRadera
  5. Jamen..vad fina egenskaper..du verkar skitgo!! Ja det kan ju bli lite tjatigt med utmaningar,men ändå....man kan ju alltid hitta nya...sätt av sig själv...eller det kan ju liksom ändra sig, med åren...återkommer om ett halvår..(skoja)...Kram Karina

    SvaraRadera

Ja, och...?