QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

22 mars 2011

Trallalala...blubb

På badet idag var det en av damerna som glömde att ta på baddräkten innan hon gick
ut i simhallen. Allmän förtjusning och en och annan manlig kallsup blev resultatet.
Själv sa hon bara "oisan!" och brydde sig lite; rätt inställning spør du meg!

Den sjungande damen var också tillbaka i bassängen, jag fattar inte hur hon
gör.....jag hade drunknat. Åtminstone tagit mig vatten över huvudet. *hahahahaha*

27 kommentarer:

  1. hahaha vilken osis att missa baddräkten :-)

    SvaraRadera
  2. Det verkar vara ett roligt och intressant badhus!

    SvaraRadera
  3. haha det där badhuset verkar va ett kul ställe. Skulle jag gjort detsamma skulle jag flytt stan ;)

    SvaraRadera
  4. Jag glömde i alla fall inte baddräkten :)
    Simma lugnt!

    SvaraRadera
  5. Vilken skön dam! Själv skulle jag flytt för att aldrig återvända!

    SvaraRadera
  6. Dagens skratt, tack =D
    Kram

    SvaraRadera
  7. Vissa kan verkligen konsten att hålla huvudet kallt, själv hade jag flytt som en skamsen hund med svansen mellan benen. ;)

    SvaraRadera
  8. Har varit med om att en man gjorde samma sak på mitt badhus. Men han tog det med fattning och jag simmade vidare!

    SvaraRadera
  9. haaahhah vilka roliga badkvinnor det verkar vara i Oslo!! Bra gjort att inte tappa huvudet i en sådan pinsam situation...själv hade jag dött och rodnat!!

    SvaraRadera
  10. Ha ha jag skulle inte våga visa mig efter de :)

    SvaraRadera
  11. Säg som det är, det var du! :-)) Kvällskram

    SvaraRadera
  12. hjälp jag hade nog gått hem och dragit mig något över huvudet

    SvaraRadera
  13. Det var jag. Nä, men det kunde ha varit. Jag har drömt liknande drömmar vid några tillfällen i alla fall (why?!)

    SvaraRadera
  14. Ja vad skulle man göra naken i en simhall...dansa runt lite och kila in och klä på sig fort som attan och åka hem..
    Återvända nästa vecka med ny frisyr och hårfärg.....men fortfarande samma kropp...men nu med baddräkt !!!!!

    SvaraRadera
  15. Härligt førvånad man skulle bli om man såg det.

    SvaraRadera
  16. Vilken syn! Jag skulle ha dött.

    SvaraRadera
  17. Ho ho ho, tenk å glemme å ta på badedrakta!? Jeg hadde blitt så flau at jeg hadde styrta ut og aldri kommet tilbake. Tøff dame.

    SvaraRadera
  18. Tuffa damer på ditt bad minsann.

    SvaraRadera
  19. Själv hade man ju dött och aldig mer återuppstått.

    (Här är jag förresten!)

    SvaraRadera
  20. Haha!!!!! Sjunga när jag simmar hade jag nog fixat...men jag hade dött om jag hade glömt baddräkten ;)

    Låter som om ni har en del badoriginal i Oslo.

    SvaraRadera
  21. Vart ligger detta badhus??? ;-)

    SvaraRadera
  22. Hahaha nu kommer jag vara nojig nästa gång jag åker och simmar. Badkläder på,badkläder på blir mitt mantra;)

    SvaraRadera

Ja, och...?