QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

28 mars 2011

Snadder per post

Snacksy sjokolade till damerna i posten!

Jag ber om en liten evaluering enligt poängskalan här nedan:
Bedömning av Troika på en skala från 1 till sex där 1 är sämst och sex är bäst:

                                                   1. Är du klar snart?
                                                   2. *jag skulle ha läst min bok istället....*
                                                   3. Jaa.....det var ju inte helt fel...*bob bob*
                                                   4. Well hello....!
                                                   5. Nirvana! Stör mig inte!
                                                   Sex: JAAAA!!! MER! NU!!!!

Alla som någonsin har smakat en Troika får gärna vara med och rösta!

14 kommentarer:

  1. Sex. Fast det var länge sen ;-)

    SvaraRadera
  2. Den var faktiskt inte riktigt i min smak. Vilket känns hemskt och säga eftersom du gjorde dig sådant besvär. Men det besväret gjorde mig på gott humör. Underbart att det finns impulsiva fina människor där ute i världen. Jag ger den betyget 2. Maken däremot skulle nog ge den någonstans mellan 4 och 5. Han smaskade i sig det jag inte åt upp.

    SvaraRadera
  3. Jag har inte smakat än...ska slå till efter yogan ikväll! Tänkte familjen skulle få vara med :) garanterat blir det olika!

    SvaraRadera
  4. TG: Ärlighet är bra! Och sådana stunt är väl kul en gång ibland, så mycket besvär var det inte :-)

    SvaraRadera
  5. Jag ser mycket fram emot att smaka den, den 15 april blir det högtidsstund. Den verkar HELT i min smak.

    SvaraRadera
  6. Oj, om den erbjuder sex. Count me in =D
    Kram

    SvaraRadera
  7. har aldrig smakat det
    kramar

    SvaraRadera
  8. En 3a får den av mig. Det var gelen som drog ner betyget. Eftersmaken är god :) TACK en gång till!

    SvaraRadera
  9. Mums och Amen;)
    En 5a fick den av mig. Satt och njöt med en kopp kaffe och godbiten i solen. Årets första solnjut blev perfekt tack vare dig.
    Tusen kramar och Tack.

    SvaraRadera
  10. you made my day :)))) og som god normann/kvinne så får den en 6a :))
    Fast jag måste erkänna:ingen annan i LaFamilia fick smaka...moahaha

    SvaraRadera
  11. Som den var fick den betyget 5. Med en skvätt mörk rom till blir det definitivt en sexa :-D

    SvaraRadera
  12. whhhooooaaaaaaa, en klockren sexa!

    *mums mums mums*

    SvaraRadera

Ja, och...?