QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

16 mars 2011

Mi Casa

Osloskånskans Bed & Brekfast har haft sin första övernattningsgäst från Blogglandia. MF skröt av kökskonsterna och sov som en stock i lilla rummet. Hon betalade för hela härligheten i den enda gångbara valutan som gäller för Osloskånskan nämligen; choklad! 200 g svensk mjölkchoklad, det perfekta priset för ett knappt dygn :-D

Fast nästa gång ska jag kidnappa henne så hon måste stanna mycket längre, gullemänniskan!

18 kommentarer:

  1. Men åh så härligt!!! Visst är det underbart att träffa så fina människor i denna värld?! :)

    SvaraRadera
  2. Det var billigt!!
    Gillar du choklad??? dum fråga vem gillar inte choklad!

    kram

    SvaraRadera
  3. Choklad säger du, inte ostkrokar då. Det är det mina ungdomar saknar mest i Oslo.

    SvaraRadera
  4. Choklad ja tack då kommer jag. också

    SvaraRadera
  5. Men så lövely! O vilket fynd! ... Bååde chokla' och trevvlit sälllskap;-)! Du kan räkna ut att bra du;-)

    SvaraRadera
  6. Bra och veta, kan ta med mig fem chokladkakor :)

    SvaraRadera
  7. Trevligt med bloggbesök!

    SvaraRadera
  8. Gud vad mysigt det låter.
    Kram

    SvaraRadera
  9. Choklad! Jisses va gött ;-D

    SvaraRadera
  10. Choklad, det var billigt.
    Kul att ni hade trevligt, och du skorna var jättesöta!

    SvaraRadera
  11. Sjokolade er alltid gangbar valutta....tusen takk for tipset, linken er nå rette opp.

    SvaraRadera
  12. Choklad är alltid ett säkert kort!

    SvaraRadera
  13. Amen shit vad snålt av mig! Jag skulle ju haft med mig tulpaner som jag sa men åkte vilse i Oslo juh! Och nu fattar jag varför jag har så många besökare idag. Buse!

    Tack för en som vanligt dömysig träff!!

    Kramkram

    SvaraRadera
  14. Åh vad roligt! Och billigt!
    Tänk vad denna världen ger oss i form av underbara nya bekantskaper - Mmmmm Me like!

    SvaraRadera
  15. det var inte dyrt att bo där inte 200 gr choklad bara
    kramar

    SvaraRadera
  16. Åh, vad kul att träffa vänner från Blogglandia. Och vad smart att ta betalt i form av choklad. Kanske också borde starta B&B, jag som älskar choklad... ;)

    SvaraRadera

Ja, och...?