QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

11 mars 2011

Maken meckar

Kommer ni ihåg det här? Nu har Maken varit igång igen. Den här gången
skulle han byta kontakt på en datorkabel, och så kapar han fel ände!!!

Och illvilliga flinet hos fruen breder sig över fejset då hon tacksamt ser ett
blogginlägg komma flytande sådär på en fjøl en helt vanlig vardagskväll.
Bara älskar när han gör bort sig! Kan knappt tro knappt sin lycka.

Han svär. Igen. Hämska långa haranger av svärigheter som  återigen gör
mig svag i knäna. Så plockar han fram lödkolven. Den hämskt varma alltså.
Om nu nån missuppfattar. (gör inte det)

Vad ville min blogg varit utan honom? Jag är tacksam.

26 kommentarer:

  1. *asg* Han skulle passa bra med det här transportproffset (not) jag har här på stugan nu... ;-)

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Fasen vadorättvist att ha bloggkälla så nära!!

    SvaraRadera
  3. Ha ha! Härligt att han så gärna staller upp! ;)

    SvaraRadera
  4. Ha ha ha ha
    Underbart med sådan inspiration!!!!!

    SvaraRadera
  5. Lødkolven! Det ordet ska jag använda nästa gång jag ska førføra min man;)

    SvaraRadera
  6. Det är skillnad på lödkolv och glödkolv! :-D

    SvaraRadera
  7. Paula: Bägge bränns (väl)?

    SvaraRadera
  8. Han gör sitt bästa med att förse dig med bloggmaterial :D

    SvaraRadera
  9. hahaha - stackars karl! fast han får skylla sig själv förstås
    kramar

    SvaraRadera
  10. Han gjorde nog så gott han kunde :))
    Kramen på dig♥

    SvaraRadera
  11. Om både lödkolven och glödkolven bränns vet jag inte, det beror väl på hur man hanterar dom?! :D
    Men glödkolven är inte lika lätt att bli av med iaf! (Den har han ju alltid med sig! :D )

    SvaraRadera
  12. Gött att han ger dig bra stoft...*ler*

    Trevlig fredag
    Kramiz Anki

    SvaraRadera
  13. Inge risk för bloggtorka hos dig med andra ord!
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  14. Passion och glädje i Norge förstår jag... Skicka gärna någon lusekofta söderut!

    SvaraRadera
  15. Härligt att du bjuder in oss följa din handyman:)
    Naturligtvis missförstod jag eller så var det mitt eget önsketänkande det där om lödkolven...Ja inte din Makes förstås =D
    Trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  16. Hahaha!!! Det är så kul ibland =).

    SvaraRadera
  17. Det gäller verkligen att dra nytta av saker och ting :D

    SvaraRadera
  18. Ha ha bägge är heta :)

    SvaraRadera
  19. gla att det finns män-skliga människor..ha hha kul är det i allafall::Kram Och go helg//Karina

    SvaraRadera
  20. Ja jisses, du får en verkligen att le stort!!!


    Kram

    SvaraRadera
  21. Du lyser upp min dag. Eller din man gjorde ;)

    Kramkram

    SvaraRadera
  22. hahaha, det är inte lätt.

    SvaraRadera
  23. hoppas att han svor på nordnorska...söringa kan jo ikke den biten :DD

    SvaraRadera
  24. Ibland är det bra att ha "gratis" material :)

    SvaraRadera
  25. Ibland är de bra att ha de där männen ;)

    SvaraRadera

Ja, och...?