QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

21 mars 2011

Lånebil

Hyrbil från Avis.
Det här är den lilla Golfloppan jag kör nu medan egna bilen är på reparation. Den är
litt slaskete i girkassa, så det känns lite som att växla med en tårtbit. Sen gillar ju inte
jag gynekologsäten, varken i Makens Passatlimousin eller andra. Maken påpekar med
litt sår stemme att det är sportsseter! Skit samma; man ligger bakåtlutad med benen
uppåt, ergo blir det gynekologstolsstuk över det hela.

Nej, tacka vet jag min egen Tiguan med köksstol(tant)säten.....saknar...!

13 kommentarer:

  1. Lyllos dig som har en Tiguan! Snygg! :D
    Ha en skön måndag.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Snygg bil!! bara tuta och köra!! :)

    SvaraRadera
  3. Tror nog att sportsäten är något som bara män gillar. Ingen som varit på gynbesök skulle frivilligt välja dem...

    SvaraRadera
  4. Är man då dessutom kort i rocken, och sitta så där, så ser man ju inte ett skit hur man ska köra!

    SvaraRadera
  5. Ha, ha vilken kul blogg du har:D Hit kommer jag gärna tillbaks! Ha en bra dag.

    SvaraRadera
  6. Gynekologen är inget roligt annars men nu ska du alltså behöva lägga upp dig varje dag!
    Undrar varför män gillar dessa säten??
    Ha en fin måndag, Kram

    SvaraRadera
  7. Oj, vilken otäck association för dig varje gång du kliver i bilen :/ Hoppas du får tillbaka köksttolemn snart :)

    SvaraRadera
  8. Huvva mkt får man tåla..sitta där i bilen och få musdoktorångest...usch...köksstol låter då mkt tryggare..Hoppas din bil fort blir lagad!1

    SvaraRadera
  9. Alla bilar utom min cittra är obekväma. Framförallt makens skorv.

    SvaraRadera
  10. Har den helst varit röd....

    SvaraRadera
  11. Hoppas din bil repareras fort!!!! ;)

    SvaraRadera
  12. Sicket elände - hoppas du får tillbaka din egen pärla snart då!

    SvaraRadera
  13. Ser ok ut annars tycker jag ;-)

    SvaraRadera

Ja, och...?