QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

01 mars 2011

Daws

Jag passade såklart på att gå lite i Köpenhamn innan jag fes över bron till Skåne.
Jag gillar speciellt Jackpot och Part Two, så dom är givna när jag har möjligheten.
Och mycket riktigt, det blev ett par toppar och en kjol. En underbar omlottklänning hittade jag också, med massa vidd i kjolen i färgen bränd orange.

Nu ska jag gulla min Mamma!

22 kommentarer:

  1. Ha så mysigt med mamma nu :)

    SvaraRadera
  2. Jaså, man är i Kongens By....? ;-)
    Kanske man kunde sammanstråla nån gång, två gråhåriga damer emellan?

    Bestsellers butiker är livsfarliga. Hur fina grejer som helst!

    SvaraRadera
  3. Gulla med mamma du, och vad härligt det låter med shopping, gillar samma märken, vad annars ;-) Kvällskram

    SvaraRadera
  4. Välkommen till skåneland....
    Haur du sitt Malmö haur du sitt varden
    eller hur;)

    SvaraRadera
  5. Låter trevligt.-gillar även jag dessa märken...fina kläder..kul..hälsa Malmö..

    SvaraRadera
  6. Lite nytt piggar upp. Alltid!

    SvaraRadera
  7. Alltid roligt med något nytt till garderoben ;)
    Ha det så gott men mamma.

    SvaraRadera
  8. Se till att ha det bra och njut varje minut! =)

    SvaraRadera
  9. Kul med shopping o mammamys :)
    Kram

    SvaraRadera
  10. Lovely med shopping och mammatajm!!

    SvaraRadera
  11. Stor kram till dig och mamma - se till att ha det riktigt mysigt nu!
    Kram från kusinen på närkeslätten

    SvaraRadera
  12. Låter som en härlig dag. Ha det så bra med mamsen nu

    SvaraRadera
  13. Gulla i mängder!! En stor kram till dig!

    SvaraRadera
  14. Åh myyys på!
    (och gärna bilder sen, key?)

    Kram

    SvaraRadera
  15. härligt att göra fynd,sonen bor i Lund så det blir nog Skåne vad det lider till våren..

    SvaraRadera
  16. Nya kläder, det skulle jag behöva. Undrar om jag också ska åka till Köpenhamn....
    Ha det bra i Skåneland.
    Kramar

    SvaraRadera
  17. Bildbevis snygging!!!!!!!

    SvaraRadera
  18. Håller med Anne!!! Bildbevis!!!

    Vinkar till dig från min plats i skåne, kram/caja

    SvaraRadera
  19. Aj vill åka till Skåne nästa fredag och är kvar där till den 16:e, då drar jag till Göteborg ett par dagar.

    Bara så du vet. *haha*

    KRAMAR!

    SvaraRadera
  20. Hej

    Hoppas du trivdes i Malmö och Skåne.....det finns ju inget annat eller hur? hi hi *blink blink*

    SvaraRadera

Ja, och...?