QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

28 februari 2011

Uppåt väggen


Jag jagar sängbord/bokhylla till vårt sovrum. Den här ramlade jag över i en annons i tidningen. "Mmm"....tänkte jag, "svensk design, japp, det kan man ha!" "Ring för pris," stod det. Det gjorde jag; 5000 Nkr....för en! Uhum....tenketenketenke....kanske fixa bilen först....





Swedese Libri Hylla.

18 kommentarer:

  1. Måste också laga bilen först innan nåt annat! J**la bilar!!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Design=Dyrt. Vår bil gick igenom besiktningen och nu funderar jag på vad jag ska använda de insparade bilreparationspengarna till. De går väl till mat och värme, som vanligt..

    SvaraRadera
  3. Jisses det var inte billigt!
    Varför ska allting vara så DYRT!!!!!
    Ha en bra dag!
    Kramen♥

    SvaraRadera
  4. Jamen jösses ändå. Fast en såndär hylla kan du väl be maken snickra ihop åt dig? Kan ju inte vara allt för svårt!?

    SvaraRadera
  5. Hoppla hoppla, de priset hette duga.
    Vad säger man. Vill man ha fint får man lida pin, med tom börs då kanske..*ler*

    Kramiz

    SvaraRadera
  6. Ups...ja du. Ta du bilen först :) Ha de gott fr. Maria...PS Jag lägger mig som följare hos dig nu. DS

    SvaraRadera
  7. Hej

    Ja bilen måste ju fixas först....5000 är saftigt för en bokhylla, men så var den ju rätt tuff....ibland är det kul ha något dyrt hemma....

    SvaraRadera
  8. haha. ja, allt är en prioriteringsfråga. :)

    SvaraRadera
  9. Tror att det finns något liknande på Ikea = den svenska billiga dsvenssondesignversionen ;)

    SvaraRadera
  10. Du hittar samma variant för tusenlappen på Living!

    http://www.living.no/newsread/products/list.aspx?node_id=5150

    SvaraRadera
  11. Sätt Maken på att göra en, vetja!

    Kramar

    SvaraRadera
  12. Finns på IKEA för 500 kr, har även sett den på EM och Mio för några hundralappar till,

    SvaraRadera
  13. Näe då får du satsa på en sån från Mio istället tycker jag!

    SvaraRadera
  14. Hu ! Det var dyrt men den är fin. Finns kanske nån liknande men billigare nån annan stans?

    SvaraRadera

Ja, och...?