QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

26 februari 2011

Tröst

I Norge får vi post på lördagar. Idag låg det en pakke från Sverige i låddan, och döm
om min förvåning när jag öppnade den: s.v.e.n.s.k.  c.h.o.k.l.a.d!!!!

Jag tippar att Miss Furie  läst mitt desperata inlägg här, och bestämt sig för att göra något med det.

Sådana människor det finns! Som bara sådär kan lyfta ens dag när livet går trögt.

Tack för att du finns M, det är lycka för mig.

20 kommentarer:

  1. Gott!! :)
    Kan ta med när jag kommer i juni...något annat som önskas???

    SvaraRadera
  2. Chrissan gjorde det samme til meg, en gang tidligere. Finnes så søte mennesker!

    SvaraRadera
  3. Choklad är läkande!! Puss puss!

    SvaraRadera
  4. Men så snällt av henne!
    Hoppas du njuuuuter nu!!
    Trevlig helg!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  5. Men har jag missat de, bor du i Norge :)
    kram

    SvaraRadera
  6. Vilken härligt omtänksam gest.
    Njut av det goda.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Härligt! Svensk choklad är bäst...ja, ja belgarna får ihop nån bit ibland också.

    SvaraRadera
  8. Lycka! Vilken är din bästa?

    SvaraRadera
  9. Svensk sjokolade altså?
    Jeg som trodde at norsk sjokolade var helt klart best?

    SvaraRadera
  10. Janet: Jeg er ikke vanskelig - spiser alt som heter sjokolade!

    SvaraRadera
  11. Ja, det är så att man kan böla för det också.
    Kram

    SvaraRadera
  12. :) sicken dubbel lycka

    ..och får väl skriva ett inlägg om familjehem då, så du är med i vad som händer ;)

    SvaraRadera
  13. vad snällt, nu kan du sitta och njuta av den goda chokladen
    kramar

    SvaraRadera
  14. Du som bor i Norge trenger da ikke sjokolade fra Sverige!
    (hilsen ei som kjøper NeverStop og Marabou når hun er i Sverige...)

    SvaraRadera
  15. oooh!
    choklad kan man aldrig få för mycket av tror jag :)

    SvaraRadera

Ja, och...?