QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

23 februari 2011

*suck*

Jag är låg. Sådär behöverchokladMYCKETchokladlåg. Det funkar inte alls inför stundande bikinisäsong. Jag får ta en prat med mig själv tror jag. Ta i riktigt på
skarpen sådär. Typ:

SKJERPINGS FRU OSLO!!!!
Så. SÅ! Riktigt hårt tillsnakk! Men lyssnar jag? Näe....*suck*

Eder allas ödmjuka fettpølsa aus Schkåne.

32 kommentarer:

  1. Det där med chokladsug och bikinisäsong är ju tyvärr som du säger inte två saker som går så bra ihop. Är själv inne på det där med att man är SÅ sugen på något men...ska låta bli.

    SvaraRadera
  2. När det kommer över en är det svårt att stå emot!

    SvaraRadera
  3. Choklad är för gott!! kan inte allt gott vara nyttigt i stället, tänk va smal man skulle vara då :)

    SvaraRadera
  4. Men, du menar väl inte att du är olydig när du själv sagt till SÅ på skarpen ;-) Näe, jag TROR på dig och att du kan låta bli den där, den där.... ja du vet vad jag menar! Vill inte ens skriva ordet c**k**d!
    Vi kämpar vidare Osloskånskan. Häng med!

    SvaraRadera
  5. Håll ut idag. Det är skittråkigt, men så kan du unna dig en på lördag! Lite lättare. Eller gör som någon sa till Fru Venus; ät en massa apelsiner, de innehåller inget man blir tjock av.

    SvaraRadera
  6. Djup suck här också! Skulle också vilja...å andra sidan har jag inte en tanke på att trä mig i en bikini. Det är mer alla andra kläder jag funderar på...

    SvaraRadera
  7. Skicka sjokolatentill mig så jag får fylla på mina fettdepåer...det tar på krafterna,dock inte på fettet :( , att vara hemma med sjukt barn/blivande teenager.
    Suckat hela dagen..längtat, ätit tröst-glass och hävt i mig kaffe i brist på annat:)
    Ha en go' sjokolade dag.
    Kram Milla

    SvaraRadera
  8. Chokladinpackning är bra har jag hört! ;)

    SvaraRadera
  9. Aj aj va jobbigt du har det!!! Brukar känna så där jag med! Värsta godisråttan är jag.....tyvär! Brukar ha mörk sådan hemma, då äter jag inte så mycket.
    Kämpa på!!!!

    SvaraRadera
  10. Det fick mig osökt att tänka på en bikini i choklad....hm...

    SvaraRadera
  11. Åsj ja. Jeg hadde tenkt meg avgårde på Sats i kveld, men...ja, det får bli i morra, ja helt sikkert.

    SvaraRadera
  12. Ta dig en chokladbit vettja!
    Chokladen är viktig för kroppen. Och för knoppen.
    Choklad är ett surrogat för... sex. Har jag hört.

    Men gott. Och mycket godare än sex ibland ;)

    SvaraRadera
  13. Jag köper sådan där mörk besk choklad! Då äter man inte så mycket kan jag lova!
    SV: man klarar av så mycket mer än vad man tror när det verkligen gäller. Det kan jag tycka är skönt att veta :)

    SvaraRadera
  14. Satte precis i mig en cholkadkaka och skäms.... INTE ett enda dugg:)

    Borde säga till mig själv att skämmas, men jag lyssnar inte:)

    Kram

    SvaraRadera
  15. Det är hart när ooomöjligt att tänka på bikinisäsongen nu. Man vill bara trösta sig med allt gott som finns för att överleva vintern.

    SvaraRadera
  16. Du skulle köra papperstugg ett tag, då tappar man allt sug....
    Välkommen!

    SvaraRadera
  17. Men en liten bit kan du väl få?

    SvaraRadera
  18. Ha ha...Den där diskusionen har jag oxå med mig själv just nu, men jag lyssnar visst inte ett dugg.
    Rutorna är superenkla att göra. Fyra varv, så är en ruta klar. Lätt som en plätt!
    Ha det gott! Kram Åsa.

    SvaraRadera
  19. Jag också. Och nu sitter jag här med min chokladbit. :)

    Kram fina du. Hoppas att du blir gladare snart!!!

    SvaraRadera
  20. Samma här och jag har tyvärr inte någon inre röst som uppmanar mig till skärpning

    SvaraRadera
  21. Det är chokladväder för tillfället men det brukar ordna sig - när värmen kommer tillbaks kommer också inspirationen.
    Ta din chokladbit - det gör i alla fall jag.
    kram på dig

    SvaraRadera
  22. Då kanske jag skulle ha låtit bli chokladkakan jag åt nyss???
    Men det är ju så inni vassens gott :)
    Kramen♥

    SvaraRadera
  23. Åhh fina du. Jag vet hur det känns att vara februarilåg. Jag tror ljuset som kommer snart råder bot på det mesta. Inte allt men lite choklad hjälper definitivt!

    SvaraRadera
  24. Ha fettpölsen...ät du din choklad och bliv så go och glad..--sen äter man lite mindre choklad och tar en långlång promenad..ta bara en pyttebit...OM det går då?? Mörk choklad..oh så sugen jag blev nu då..

    SvaraRadera
  25. Har du månne drabbats av samma sjukdom som jag?
    Marabou mintkrokant funkar utmärkt som botemedel,
    och som ja tänker...
    Vi kan inte alla gå runt bruna o smala på beachen, nån mååste vara " varnande exempel"
    blekfet valross-klubben verkar dessutom inte ha lika höga intagningskrav som beach- klubben:) det tål att tänkas på!)

    SvaraRadera
  26. Godis är gott (i synnerhet choklad)
    VARFÖR kan det inte vara nyttigt också??

    SvaraRadera
  27. Varför kan man inte ha baddräkt med kjol, en sån där gammaldag, det har jag, så slipper man ha bikinifigur! Fiffigt va!
    Kramar på dig, kära Ollonborre (jag visste vad det var, tror jag....)

    SvaraRadera
  28. lyssnar du inte heller - hahaha - vad är nu detta
    kramar

    SvaraRadera
  29. Jag vet inte...själv vill jag ha sällskap i sommar och på den där "stranden" verkar det inte bli många besökare. "Vassruggen" där emot, den verkar bli välbesökt, så den satsar jag på!

    SvaraRadera
  30. Choklad är livet och så GOTT! Svårt att stå emot....

    SvaraRadera
  31. Aæsj! Sjokolade er et måste. Livsnødvendig. Bare man kunne lære seg litt måtehold. Hvordan gjør man det egentlig? Jeg klarer fint å begrense inntaket av brokkoli, ju.

    SvaraRadera
  32. Ta en chokladbit och njut för tusan :)

    SvaraRadera

Ja, och...?