QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

22 februari 2011

O!

Jag vill: Orka
Jag har: Ott humör
Jag är rädd för: Ondskap
Jag är inte: Omöjlig
Jag sjunger: Olle, mors lille
Ett djur jag påminner om: Ollonborre
Jag gillar: chOklad

Kopiera det här och skriv om dig själv
(ska börja på första bokstaven i ditt namn)

13 kommentarer:

  1. Stämmer kanske inte helt och hållet, eller?

    SvaraRadera
  2. hahaha... Ska jag ta F eller G?

    SvaraRadera
  3. Den lägger vi ut på min blogg också.

    SvaraRadera
  4. hahaha - men du fuskar ju :) får man det?
    kramar

    SvaraRadera
  5. Zäta blir för svårt ;-) Men visst är zhoklad gott!

    SvaraRadera
  6. Jag vill: Amsterdam-åka
    Jag har: Abstinens (godissug)
    Jag är rädd för: Analblekning
    Jag är inte: Astmatiker
    Jag sjunger: Alla vill till himlen, men få vill ju döööö
    Ett djur jag påminner om: Apa (den var lätt)
    Jag gillar: Anders

    SvaraRadera
  7. Just det, vad är en Ollonborre? Går det att äta?

    SvaraRadera
  8. bra är bara lite nyfiken på vad OTT humör är? Är det nått norskt tro

    SvaraRadera
  9. I'm in..återkommer inom kort i ett inlägg hos M.
    Kram

    SvaraRadera
  10. Ord på bokstaven C är inte så lätt heller!
    Kramar♥

    SvaraRadera

Ja, och...?