QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

15 februari 2011

La bolls

På badet idag var det en man som guppade upp och ner som en liten pingisboll. Det var ett fasligt kavande med armar och ben, men så värst framåt gick det inte.

Själv for jag runt som en flipperkula (har tyngden inne!) i rundkjøringen, allt medan alla varningslampor blinkade som ett diskotek i instrumentbrädan. 700 poäng för att jag inte dunkade bort i noe, och att jag trots allt kom ur rundkjøringen där jag skulle, och dessutom med snudan före!

Jepp, här är det glashalt idag.

18 kommentarer:

  1. Försiktigt nu - inte rasa i slutet på vintern!

    SvaraRadera
  2. Det verkar varit en skicklig kille på att simma :)
    Kramen i kylan♥

    SvaraRadera
  3. Jag läste "la bAlls" och hade förväntat mig ett heeelt annat inlägg. Det är inte utan att jag blev lite besviken... ;-)

    SvaraRadera
  4. En riktigt höjdare på att simma.

    Sv: nä,knipa gick inte så bra.

    SvaraRadera
  5. Ha ha inte ska man kanske skratta men jag kunde inte låta bli! Du beskriver det så roligt! Och jag ser den lille pingismannen framför mej! Ha det gott!

    SvaraRadera
  6. Känner igen pingistypen ;-)

    SvaraRadera
  7. Ha, vilka bilder jag fick i min hjärna!

    Sv; bloglovinhjärtat har Jennie fixat åt mig. Ingen aning om vart men Jennie hittar du längst ner till höger på en liten bild inne hos mig. Bara till att klick där så kommer du till henne:)
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Jag misstolkade oxå rubriken...

    Tycker inte om att simma då folk ligger och guppar som flöten i vägen för mig

    SvaraRadera
  9. Jag fattar inte riktigt men att det är halt det fattar jag;);););)
    Kram på dig!
    Eva

    SvaraRadera
  10. har du halkat omkring i rondellen eller?
    kramar

    SvaraRadera
  11. AP: OM jag har! Så in i bängen!

    SvaraRadera
  12. All gymnastik i vattnet är bra! =)

    SvaraRadera
  13. Godt du kom deg ut av rundkjøringa! Jeg dro hjemmefra kl. 05 i dag tidlig mot Gardermoen, men takk for oppdatert vær- og føreforhold hjemme. :-)

    SvaraRadera
  14. Jag måste vara trött...han guppade runt i vattnet och du spelade flipper?!

    SvaraRadera
  15. Jag höll på att hamna i huset mitt över gatan där jag jobbar igår:) jag bromsade såå försiktigt och skulle svänga ut på gatan men det ville inte bilen!! den gick rakt fram hur jag än gjorde, i sista stund innan jag hamnade på deras parkeringe med fronten in i huset fick jag sväng på bilen. Otäckt!! gillar inte halt väglag.

    sv. Totta som är den ljusa pudeln är 5 år i sommar och Ozzie (den grå) är snart 9 månader.

    kram

    SvaraRadera
  16. Tur du klarade dig utan större skräck - skrattade gott åt pingisbollen. Undrar hur någon skulle beskrivas mig när jag är på vattengympan??? Bäst att inte få veta!!!

    SvaraRadera
  17. Det är helt klart roligare att vara en flipperkula men ganska underhållande att se på pingis..:)
    Kram

    SvaraRadera

Ja, och...?