QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

27 februari 2011

Igår:

Vi glor på teve. (surprise!) Nån ska ut och flyga med ett F16, och Maken är väldans till
sig i trasan över detta som han säger; "vackra stridsflygplan". Och han fortsätter:
"se så öppet dom sitter, som i ett badekar som er ute å flyr!"

Badkar i luften? Näe........där föll jag ut av konversationen...

19 kommentarer:

  1. ha ha ha förlåt att jag skrattar.... men jag kunde inte låta bli! just nu är jag på flykt från tvn, där äkta hälften sitter och tittar på Discovery, nåt supermathchoo fixa tilldet program! AAAAAHHHH jag är alergisk mot sådana program!!! Ha en fin söndag!

    SvaraRadera
  2. Ja det var också en beskrivning av ett flygplan, inte för att jag vet hur F16 ser ut men knappast som ett badkar!

    SvaraRadera
  3. Jag vill gärna både ha badkar och flyga, men inte samtidigt... Söndagskram

    SvaraRadera
  4. Badkar! Hmmm... Läge för tåget kanske.

    SvaraRadera
  5. Hahaha, tja med lite fantasi kanske och en förklaring till varför du hör flygplansmuller från badrummet *blink,blink*
    Ha en fin dag!
    Kram Milla

    SvaraRadera
  6. Ha ha ha.. Härligt!! Du får köpa honom ett badkar då!

    SvaraRadera
  7. Flyga ett F16? Aldrig i livet!

    SvaraRadera
  8. Vilken härlig fantasi han har maken:) Som svar på din fråga så är väskan köpt i London. KRAM Helena

    SvaraRadera
  9. Ps: Din väska till höger på bild är urläcker. Ds

    SvaraRadera
  10. hahaha - var sitter badkaret då, är det den där lilla hytten som är ett badkar :)
    kramar

    SvaraRadera
  11. Män och maskiner! Men badkar??? Maken här går igång på tåg...

    SvaraRadera
  12. Haha- badkar?? ja jo alla är vi olika ;)

    SvaraRadera
  13. Ha ha viljen rolig make du har:))!

    SvaraRadera
  14. Hahaha! Härlig association där :)
    Vad roligt att du tittade förbi! Jag har faktiskt varit här och kikat ibland. Jag gillar din blogg!

    SvaraRadera

Ja, och...?