QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

11 februari 2011

Hämsk upplevelse

Igårkväll upptäckte jag att det inte gick att skölja med fluor och göra knipövningar samtidigt. Iallafall var det himlans svårt. Det krävde verkligen koncentration och
insats för att inte stoppa upp med det ena medan jag höll på med det andra.

Hjärnan gick liksom i en egen "inner-loop-error" och simultankapaciteten hade en tillfällig svacka som för en sekund lyste rött. Mycket jobbigt. Det var då jag tänkte på
hur de stackars männen alltid har det...

*ryyyys*

31 kommentarer:

  1. hahah ;) inte nått man ska prova dårra

    SvaraRadera
  2. Men vi är ju kvinnor! Vi kan väl göra två saker samtidigt, eller hur?
    Kramen♥

    SvaraRadera
  3. HAHA! Väldigt mycket ryyyys.

    SvaraRadera
  4. Det är banne mig inte lätt med simultankapacitet.

    SvaraRadera
  5. Ha ha vilket program du verkar på kvällen :)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Oj, oj, oj! Vem sade att livet var lätt ;-)

    SvaraRadera
  7. :-) Måste nog ändå testa, för min tandläkare vill att jag ska gurgla i flour jag med.

    SvaraRadera
  8. Men de säger ju att vi kvinnor kan göra fler saker samtidigt :)

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  9. Haha, det har jag aldrig gjort samtidigt. Ska nog träna upp den förmågan för det kan ju vara bra att kunna

    SvaraRadera
  10. Hohoho! Kan sjå det føre meg :))

    SvaraRadera
  11. Oj, vad glad jag är att du hittat in till mig! Din blogg är mycket intressant den med så jag trivs här bra och säkert kommer att återkomma hit. Mörk choklad är en njutning för hälsan. Den är bra för hjärtat och blodkärl. Oavsett om det är ljus eller mörk choklad så innehåller den ungefär lika mycket energi. Choklad ger i snitt 500 kcal per 100 gram. Det motsvarar en lunch för en lågkaloriförbrukare. Mängden alltså är det viktigaste igen om man vill räkna kalorier förstås. Tack för titten hos mig och för din kommentar. Önskar dig en fin helg och hälsosamm fredagsmys. Ha det gött! ♥♥♥

    SvaraRadera
  12. Du är galet festlig!

    Markattan, back on track

    SvaraRadera
  13. Hahaha!! Humor på hög nivå - tackar för det! :-D

    SvaraRadera
  14. Så dumt, det var ju annars en fantastisk kombination!

    SvaraRadera
  15. Kanske gör dom tvärt om......kniper med munnen och skjö ......nej men vänta nu! Det där går ju inte! nä, dom har det inte lätt karlarna det är bara att konstatera fakta! Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  16. ha ha du e rolig du men det är ju så att vissa saker måste man vara med om för att ha insikt om hur det är,,,stackars männen =)

    SvaraRadera
  17. Ja men guuud, de stackars männen...vi får curla dem lite...säger jag och himlar med ögonen...

    Kram/caja

    SvaraRadera
  18. Hehe, ja dom stackars satarna :)

    SvaraRadera
  19. Alltså, du är bara så hÄmskt kul! Älskar din blogg!

    SvaraRadera
  20. Hva? Svikta multitaskinga? Føler veldig for å teste ut om dette er en allmenn tilstand.

    SvaraRadera
  21. Hahaha!!! Bara tanken.....

    SvaraRadera
  22. Som uska har jag aldrig behövt göra två saker samtidigt....=)

    SvaraRadera
  23. Ser det framför mig!! Hihi! Det där med error i hjärnan har jag upplevt många gånger:)

    Kram

    SvaraRadera
  24. hahaha - det måste jag testa ikväll
    kramar

    SvaraRadera
  25. Tur för dem att de slipper göra knipövningar då!

    SvaraRadera
  26. Oj, det skulle jag inte ens våga testa ;)

    SvaraRadera

Ja, och...?