QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

03 februari 2011

Bra/dåligt

...med en feit, maffig finne i vänstra örongången:

Dåligt: det gör kräkont att sätta in öronpropp (måste ha!) och hörapparat.
Bra: den syns iallafall inte, och efterhand kan den kanske funka som öronpropp?

Man ska alltid tänka positivt! *ironi*

12 kommentarer:

  1. Ouuu den lät som göra ont men du har så rätt så rätt..
    Positivt tänk=)

    SvaraRadera
  2. Ha ha:-) oh jag har saknat dej du tokroliga osloskånska! Storkramen!

    SvaraRadera
  3. Kan du titta in i din egen örongång, du är vi du!
    Ajajaj, kläm ut den!
    Natti

    SvaraRadera
  4. Snäckan: Nä. Men jag kan KÄNNA den!

    SvaraRadera
  5. Fy bubblan... det låter vansinnigt ont!

    SvaraRadera
  6. Haha- med ironi blir livet lättare ;)
    känner djupaste empati för den ovälkomna gästen, de är inte att leka med- små jäklar som gör duktigt ont.

    SvaraRadera
  7. Iiiiiii en sån onding, petar man så kommer tårarna.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Jag tycker inte det verkar finnas något positivt med en finne i hörselgången. Du är nog en mer positiv människa än jag!

    SvaraRadera
  9. Åh, det gör så himla ont! Inte går det att klämma där heller, hoppas den krymper snabbt!

    SvaraRadera
  10. Hade en just på samma ställe för ett par veckor sen. Och sen sprack den. Jag borde gått ner 2½ kg då, men inte. Det gör ont, men det går över.
    Men innan dess - stackare!

    SvaraRadera

Ja, och...?