QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

27 januari 2011

Tack

....alla ni som kommenterat, mailat, ringt och skrivit med anledning av min Fars bortgång, det värmer så oändligt mycket mer än ni anar!

Igår var en mörk dag, men söta IQ Badboll mailade med mig ett par timmar under kvällen, och det kändes bra. Tack till dig!

Nu tittar jag på konståkning, en sport som alltid faschinerat mig så....undrar varför?

8 kommentarer:

  1. Det är fantastiskt att se dom upphäva tyngdlagen! Och sen är det fantastiskt när dom drattar på ändan.

    SvaraRadera
  2. Det är vackert att se på... jag är som en elefant på isen, men min syster har åkt i många år. Inte så mycket nu, men hon hade rysk tränare från hon var fem och låg mycket bra till som tonåring.

    Vet inte riktigt varför hon slutade. Nu är hon ju bara 22 så än har hon många år på sig att dansa runt på isen :-D

    Tänkt mycket på dig!

    Kramar från mig <3<3<3

    SvaraRadera
  3. Konståknning är underbart. Gillar också det väldigt mycket. Så skönt att du känner att du fått stöd. Jag tror vi varit många i cyber som också tänkt på dig. :-)

    SvaraRadera
  4. Tack själv för trevliga mail :D Alltid lika roligt att "prata" med dig...

    SvaraRadera
  5. Härligt att höra din bloggstämma igen!
    Jaa, det där med konståkning, det är lite laid back, så där och det gillar jag och så är det ju faktiskt kul när dom snurrar i luften massor och lika kul när dom kanar iväg på isen på baken....
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Jag gillar det eftersom det för mig är en ouppnåelig dröm att kunna åka så

    SvaraRadera
  7. Jag vet, Osloskånskan, det värmer gott. Skönt att se att du är tillbaka.

    Stora kramar till dig, Vännen.

    SvaraRadera

Ja, och...?