QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

29 januari 2011

Rör(l)igt

Jag satt ju och glodde på konståkning häromdagen, och kan ju inte låta bli att
lägga märke till att åkarna kan vika sina kroppar och extremiteter åt alla möjliga
och omöjliga håll.
Och då undrar jag (med min snuskiga fantasi) vad slags sexliv dom kan ha? Måste
ju bli rena ormgropen ju? Fast utan skräckmomentet nakna kroppar/skrillor då....

21 kommentarer:

  1. Där är det nog ingen bristande fantasi ;)

    SvaraRadera
  2. Jag tror dom är skittråkiga i bingen, all fantasi måste ju gå åt till programmet de ska dansa/åka. Eller så är jag bara avis. Lördagskram :-)

    SvaraRadera
  3. Saker man kan fundera på.
    Själv funderar jag ibland på om det föds många fler hönor än tuppar eftersom det ju bara går EN tupp i varje hönsgård? För att inte tala om alla värphönor. Inte en enda tupp.
    Funderar och funderar.

    SvaraRadera
  4. Eller så blir de helt lealösa när de ligger ner och hela kroppen bara ramlar ihop.
    Blir inga barn gjorda på det viset.
    Fast vad vet jag, är inget vidare på skridskor.
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  5. Som tur är så är ett underbart samliv inte beroende av hur vig och vältränad man är ;-)

    Kramar från mig <3<3<3

    SvaraRadera
  6. Ha ha du funderar du!tror inte dom har roligare för de :)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Du har kanske roligare än de, när du funderar ut vad de gör!? Nog inget för oss som inte är så bra på skridskor ;)

    SvaraRadera
  8. Jo, vi får väl hoppas att de tar av sig skridskorna :)

    SvaraRadera
  9. De kanske tar av skridskorna i sängen.

    SvaraRadera
  10. Fast det vore ju på något sätt en liten utmaning att ha skridskorna på. :)

    SvaraRadera
  11. haha nyfikenhet kan leda till funderingar om det mesta ;-)

    SvaraRadera
  12. Oj vilka bilder jag lyckas skapa i mitt huvud nu! :-)

    SvaraRadera
  13. Har de tid med ett sexliv undrar jag?

    SvaraRadera
  14. Jag har en sjukdom som gör mig extremt överrörligt och jag kan garantera att mitt sexliv just nu är extremt dött! När jag hade ett sexliv så var det nog inget extremt, var nog rätt vanlig (hoppas jag iallafall!).

    SvaraRadera
  15. ha ha - skulle vara spännande att veta

    SvaraRadera
  16. Hahhhaa, skulle tro att de skaver på som vi andra ;)

    SvaraRadera
  17. Hahaha! Vilka goa tankar

    SvaraRadera
  18. Fast trots alla konstiga rörelser dom säkert kan göra och den ganska kroppsnära klädseln ser dom inte så sensuella ut, tycker jag då. Att se varann i ögonen är mycket större...

    SvaraRadera
  19. Gillar din vilda fantasi? Toking! I löv jo!

    SvaraRadera
  20. Underbart rolig fundering! För att inte tala om alla otroliga kommentarer? Vilken underhållning ;)

    SvaraRadera

Ja, och...?