QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

15 december 2010

Du och jag Alfred

Jag, Tantaluran och Mario Vargas Llosa har fått 2010 års Nobelpris i litteratur
(här är Fru Venus inblandad på nån vänster). Hon skriver att Tantaluran och
jag får det för att med få ord få sagt mycket.

Hola! Mr Vargas, jag tror du har nåt att lära här;
varför skriva tegelstenar när man kan klara sig med ett blogginlägg?

Tack för priset och uppmärksamheten!

12 kommentarer:

  1. Hahaha... En fanfar! En riktig 10-poängare! Grattis på er Nobelpristagare, särskilt till Tantaluran & du! Och Fru Venus... som kom på geniala idén.

    SvaraRadera
  2. Just det herr josa!
    Han har liksom inte fattat galoppen, han.
    Jag gratulerar igen till det fina priset!
    Kram

    SvaraRadera
  3. He, he!Så sant, så sant.
    Gratulerer til de begge ;)

    SvaraRadera
  4. GRATTIS! Det är du värd. :-)

    SvaraRadera
  5. grattis - inte behövs tegelstenar här inte :)
    kramr

    SvaraRadera
  6. Han började nog för tidigt och har man börjat med tegelstenar fortsätter man nog att spotta ur sig...

    SvaraRadera
  7. grattis antar att ditt pris innehåller ex antal mindre miljoner kronor, men trevligt med nobelpris,

    SvaraRadera
  8. Just ja, det var ju de där miljonerna också...

    SvaraRadera
  9. Grattis, grattis! Pengarna då...

    SvaraRadera
  10. Hej

    Grattis vill jag först säga...men sen också....inget fel med tegelstenar....dom bygger man ju hus med.

    Grattis ännu en gång

    SvaraRadera
  11. Ja det är du värd, hoppas priset är i klass med tegelstensvinnarnas! ha ha

    SvaraRadera

Ja, och...?