QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

02 december 2010

Julekalender

Jag har hängt mig på diverse kalendrar i diverse branscher. Bl a hänger jag på
DFDS' kalender, för ibland tar jag bilen på båten när jag ska hem till Skåne.

Igår skulle man plaffa ner en stackars nisse med snöbollar där han dök upp på olika ställen bak (det iallafall jag tyckte liknade) en bardisk. Jag är skitdålig på sånt, men plaffade vilt och hämningslöst efter bästa förmåga. Till slut sa det: PLING!!! och man kunde gå in och beställa en resa t/r Oslo-Köpenhamn för bara 100 spänn. Ville man ha med bilen kostade det 300 till. Najs!

Så det gjorde jag, och kansellerade den jag hade beställt tidigare.
Det sparar vi 965 pix på, inte helt fel :-)

Fast damen jag pratade med på DFDS var måttligt förtjust...

12 kommentarer:

  1. haha vad smart av dig, men vaddå måttligt förtjust? Vad förväntar dom sig när man kan spara lite pengar :-)

    SvaraRadera
  2. Mitt i prick! Grattis!!! Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Hängde inte riktigt med men för säkerhets skull säger jag som de andra, bravo och kram! :-)

    SvaraRadera
  4. Wow! Vilket snöbollsinne du har! Coolt! ;D

    SvaraRadera

Ja, och...?