QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

20 december 2010

Ho Ho Ho

Igårkväll när var jag ute och klafsade runt i snömodden mötte jag en dame i röd jacka och vit halsduk som hängde ner på framsidan. Först trodde jag det var jultomten som var ute och gick, men jag vågade inte fråga, så jag smålog lite vackert bara.

14 kommentarer:

  1. Men du skulle passa på att lämna över önskelistan. Hoppas att tomtemor är tankeläsare.

    SvaraRadera
  2. Hihihi, men tänk vad glad hon måste ha blivit för leendet :)

    SvaraRadera
  3. Så länge du varit snäll är det väl ingen fara;-)

    SvaraRadera
  4. Det var nog tomtemor! Tror du inte?

    SvaraRadera
  5. Alltså, det är ju så jag går runt! Tror folk att jag är tomten??

    SvaraRadera
  6. Men....det kanske var jultomten, hur vet du att det inte var det, bra att du log om det nu skulle ha varit tomten! Det är alltid bra att le mot tomten.
    Och du, visst kan man andas med olika delar av lungorna! Det får man lära sig i meditation och det går och det går att kombinera med att dra in luften i ömsom vänster ömsom höger näsborre och ner i de olika lungspetsarna. Pröva får du se! Man KAN somna eller åtminstone koppla av av det, men det är bara bra!
    Kramar från snöriket

    SvaraRadera
  7. Är säker på att det var tomtemor och att ditt leende nu genererar fina klappar av julaktig karaktär.

    SvaraRadera
  8. Hahaha! Klart at det var Nissen! Ho, ho!

    SvaraRadera
  9. Ha ha tror faktiskt de va tomten ja :)

    SvaraRadera
  10. Tomtemor!!;)
    Tror du kanske mailat till fel adress för något mail har inte kommit. livetinnanliten@hotmail.se (de flesta vill gärna skriva .com men det ska vara .se) Prova igen är du snäll ;)

    SvaraRadera

Ja, och...?