QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

25 november 2010

Man glor

Maken gnölar alltid på mig om jag har sett på "ditt och datt som jag spelat in på dvd:n?". Hmm...jag har en tendens till att låta det ligga ett tag, så han har ju iofs fog för frågan.

Så eftersom min nacke varit så in i granskogen kass den sista veckan, har jag varit en duktig böna och glott ifatt allt diverse jag har spelat in på dvd:n. Bara man sitter ordentligt och slappnar aaaaaav i nacke och axlar, så går det alldeles utmärkt att sitta där och bara låta vänstertummen jobba lite på kontrollerna.

Men att det nu ligger ca 27 timmars inspelning av "NCIS" och "Two And a Half Men", har inget med mig att göra. Det kan ju HAN ta och glo ifatt. Så behöver han ju inte bekymra sig över att det inte finns minne kvar för nya inspelningar sas. (nu när jag har raderat "mitt")

Eller så får han slå sig ihop med My DarlingMams, som också är helt (otroligt) galenfrälst på desamma serierna.

8 kommentarer:

  1. Oj, då har du att göra....
    27 timmar?!
    Oj, säger jag bara, jag kan ju inte ens få på TV:n....

    SvaraRadera
  2. fniss..ungefär som jag som har minst trettio avsnitt av glamoour ( som jag dessutom redan sett) gamla bonde söker fru, alla möjliga naturprogram som jag Tänkte se...allvarligt när skulle man hinna det då:)?
    krya på sej med nacken! kram!

    SvaraRadera
  3. Jag tittar mest på dravel som man gladeligen kan missa hur många avsnitt som helst av mitt i. Jag kommer nog aldrig att lyckas organisera mitt tv-tittande.

    SvaraRadera
  4. Ha! Vad är det med dessa män? L är tokförtjust i samma serie.

    SvaraRadera
  5. Jag kommer över!! bara ÄLSKAR dessa två serier, ungarna med! Vi tar med lite nytt tantgodis och kommer över ;o)

    SvaraRadera
  6. Spelar aldrig in något eftersom jag aldrig ser ikapp. Gillar oxå de serierna men de går ju i repris säsong efter säsong så jag tror att jag sett alla delar fast kanske i oordning men skit samma, funkar för mig ändå ;)

    SvaraRadera
  7. Å jag får ont av att se på tv. Får träna med det där att sitta rätt och slappna av...

    SvaraRadera
  8. Va duktiga ni e då! Som kan spela in, menar jag, för det klarar inte vi av :))))

    SvaraRadera

Ja, och...?