QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

24 november 2010

Ljuvlig helg

Sonen var hemma i helgen som gick. Alltid lika underbart att få besök av honom!
Vi var ute och åt indisk mat på fredagskvällen, sen rätt hem och bara mysa. På lördagen försvann han med bilen (surprise!), men ramlade in förvånansvärt tidigt, och eftersom Maken var herrmiddag (julbord) så blev det jag och Sonen i soffan.
(majj gaad som jag älskar den ungen!)

På söndagen hade vi en lång och mysig söndagsfrukost, och sen försvann han igen med bilen. Jag satte mig att pilla lite på en kjol vid symaskinen. Dumt, för nacke och axlar var inte kompatibla med resten av kroppen på måndagsmorgonen. *suck*

Då flög för övrigt Sonen hem igen, och tillfälligtvis skulle Maken flyga till Sverige nästan samtidigt, så dom fick turen till flygplatsen ihop. Lyllosar.

Nu får man tåla sig till jul, då Sonen är färdig med examen i diverse ämnen.
Tur det inte är så långt kvar :-)

11 kommentarer:

  1. Å va underbart din helg låter :D

    SvaraRadera
  2. Det finns nog inget mysigare än att få ha ungarna rent för sig själv. Riktig kvalitetstid=)
    Ha det
    Lena

    SvaraRadera
  3. Låter som en alldeles skitmysig helg :D

    SvaraRadera
  4. Låter som en toppen helg! Jag antar att han vet vilken underbar mamma han har ;o)

    SvaraRadera
  5. Härligt att ni fick fin kvalitetstid tillsammans. Det kommer gå fort till nästa gång. :-)

    SvaraRadera
  6. Alldeles snart är det jul. Faktiskt. Och det låter så härligt!

    SvaraRadera
  7. Kan tänka mig att det var mysigt! Får han låna din bil då.....? Om, så blir jag ju lite avis på honom! Asch, jag har ju också ont i skuldran eller axeln eller var det nu är och jag var hos sjukgymnast i måndags och efter det blev jag totalt ledbruten, det värker så det knakar....usch och fy! Vi får ta och bättra oss!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Låter så underbart! Njut på när du har tillfälle!

    Kramar

    SvaraRadera

Ja, och...?