QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

28 november 2010

Jamen då var det färdigfirat! Och jag tycker inte det känns nån större skillnad från igår till idag (och jag har känt efter riktigt ordentligt). Dessutom har käraste jobbväninnan sagt att man inte alls måste bli ordentlig bara för att man fyller 50, så här ska tamejfaen partajas hämska galenskaper i vardagen fortfarande!

Tusen tack för alla fina grattiskommentarer här på bloggen! 

Nu ska jag dimpa sidelengs i soffan :-)

13 kommentarer:

  1. Det känns bra att du håller modet uppe!!!
    Låt det gå 5 år till sko du få se, DÅ kommer det att kännas.....uj uj uj.....verkligen, det gör det! Så passa på nu! Skojar!
    Ha en fin början på den nya veckan! Kramar

    SvaraRadera
  2. Nej dagarna känns lika, fast varit mera mys än en vanlig söndag. Bara köra hårt, 50 är ingen ålder:)

    SvaraRadera
  3. Hurra for deg og en kake med 50 lys burde man kunne få til. Selv trenger jeg en med 40 i mars og det får bli en sjokoladekake i langpanne hadde jeg tenkt. ☺

    SvaraRadera
  4. Hah! Man blir inte ett dugg klokare eller mer eftertänksam. Samme, same but different. Och inte särskilt different heller. Tro mig! Kram.

    SvaraRadera
  5. Hej! Skåning som du, bosatt i småland.
    Läste hos fru Venus att du fyllde 50 igår eller så. GRATTIS! Jag passerade för en dryg månad sen, tack och lov märks det ingen skillnad!

    SvaraRadera
  6. Jag vill oxå säga GRATTIS!! En av mina allra finaste favoriter blev 50 för nått år sedan och blir bara bättre och bättre! 50 är bara början!
    kram!

    SvaraRadera
  7. Skönt att höra!
    Ibland undrar jag NÄR man blir sådär vuxen och klok och världsvan men sen tänker jag: Spela roll!

    SvaraRadera
  8. Håller med Märta, det var skönt å höra!

    SvaraRadera
  9. Och jag har missat dagen totalt!

    Grattis i efterskott! hoppas dagen har varit bra, att du blivit riktigt lagomt firad.

    Jag är inne i en stor bloggsvacka så jag har knappt varit inne och läst bloggar på en vecka.

    *kramar om hårt och länge*

    SvaraRadera
  10. Oj, oj, oj. Förlåt! Det missade jag helt :( Din alltså. Grattis, grattis i efterskott och en JÄTTEKRAM!
    Sluta med galenskaper vid 50... men hjälp hur skulle världen då se ut! Det är tvärtom faktiskt ;)

    SvaraRadera
  11. Men åh vad jag har läst bloggar dåligt....
    Stort grattis i efterskott!

    SvaraRadera
  12. Varmeste gratulasjoner, om enn noe forsinket! Klemmer og masse god ønsker, Aggie!

    SvaraRadera

Ja, och...?