QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

25 oktober 2010

Utmaning

Jag fick en utmaning av Snäckskalsdalen för ett tag sen; här kommer den:

1. My favorite word: Choklad!!!
2. My least favorite word: Slut :(
3. What turns me on: Maken ;)  
4. What turns me off: Vågen...
5. My favorite curse word: Faen!
6. My favorite noise: Skrattande barn.
7. What noise do I hate: Dammsugaren!
8. Another proffesion I would like to attempt: Sömmerska?
9. A proffesion I would not like: Läkare. 
10. What will God say to me when I arrive? Sorry, du ska en trappa ner. 

Som vanligt är det fritt fram för den som önskar att  ta utmaningen vidare!

9 kommentarer:

  1. Ha ha den var bra :) sista var ju lite kul.
    Ha en bra dag! Anna

    SvaraRadera
  2. Har du rätt i ditt tionde påstående så kom och hälsa på mig på skjortstrykningsavdelningen.

    SvaraRadera
  3. Den där utmaningen har jag också att ta mig an.
    Det känns bra att det ärmaken, och inte granne t ex, som "turns you on". Very good indeed.

    SvaraRadera
  4. Hmmm...lurte på hva Vågen var. Trykte på oversetteren og frem poppa ordet "Libra" ? Som i stjernetegnet vekten, eller??

    Ellers, godt svart.. ;)

    SvaraRadera
  5. haha. Du, jag tar trappan ner med dig. :-)

    SvaraRadera
  6. oh den var rolig:)) får jag nog anta:))) kramen:)

    SvaraRadera
  7. Choklad är helt rätt :D Men vågen... måste vi nämna den!

    SvaraRadera

Ja, och...?