QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

11 oktober 2010

Snyggt underverk

Jag har köpt en  sprillans ny och flådig BH från Marlies Dekkers.
Den är inbrottssäker. Typ kyskhetsbehå for La Tutts.
Så här ser den på ut:


Den är absolut lika svår att få på sig som du tror.
Man måste trä den över huvet som en tröja och
samtidigt hålla reda på alla banden och sånt.

Sen måste man ner vid knäna och hämta och börja rulla
La Tutts uppöver för att slutligen hälla över dom i cupen.
Knepigt; man får klämma den ena i armhålan medan man rullar den andra. 
Träning ger färdighet.

Men Maken kommer aldrig att ha en chans.
Jag lovar att rapportera när han har försökt.
Jag tror den planlagda fortsättningen då kommer att gå i vasken.
Och närmar han sig med en sax eller nåt sånt,
så vill inte jag vara med, har aldrig tänt på den typen s*x.

Men BH:n kommer att vara sketanes snygg under lite genomskinliga blusar/toppar.
Me like! 

24 kommentarer:

  1. Snygg!
    Men jag skulle aldrig hinna ta på den på morgonen innan jobbet...

    SvaraRadera
  2. Kommer det med en bruksanvisning?

    SvaraRadera
  3. Snygg men jag med noll tålamod gällande sånt skulle nog bli galen innan den satt på plats. Man får inte ta på den efter duschen då man är lite fuktig förstår jag, då snurrar den väl ihop åt alla håll och kanter :)

    SvaraRadera
  4. Hahaha. Vad du krånglar. Fast blir man bara snygg så...

    SvaraRadera
  5. Åh träning och påsättning på en och samma gång... ;-)
    Nä men den är ju asläcker. Säkert jätteskön också!

    SvaraRadera
  6. Den var sketasnygg!! Vill ha!

    SvaraRadera
  7. Jättesnygg. Du skulle haft den i helgen så hade vi kunnat se det som ett träningspass när du kämpade med den

    SvaraRadera
  8. skitsnygg...men jag tror att det hade varit en annan som hade klippt sönder den med sax i frustration över alla band och dylikt :p

    SvaraRadera
  9. jahaja vilken tur att du berättade hur man skulle göra, men om man inga tuttar har att hämta vid knäna, hur gör man dårå?

    SvaraRadera
  10. Snygg och lite träning är ju bara bra!

    SvaraRadera
  11. Haha! Snyggt men ingen BH jag tänker springa benen av mig för att köpa precis;)

    SvaraRadera
  12. Hmm.. Måste man genomgå någon form av IQ-test innan man köper den där?! Snygg var den iaf!

    SvaraRadera
  13. Den var snygg men den ser invecklad ut?!

    SvaraRadera
  14. herregud - kan du berätta sen om du fick på dig den? ser väldigt komplicerat ut!

    SvaraRadera
  15. Tvångströja vet jag vad det är, men tvångs-bh...
    Snygg är den dock!

    SvaraRadera
  16. Nice!! Låter dock som det skulle ta en timme eller två innan den sitter som den ska! Lycka till!

    SvaraRadera
  17. Snygg och kanske slipper man nerrasande bh-band?

    SvaraRadera
  18. Det där såg tryggt och gott ut! Dom lär ju inte hoppa ur på dansgolvet heller :)

    SvaraRadera
  19. Fasligt snygg men jag hade fått krupp på en behå som är så krånglig att få på. Lycka till :)

    SvaraRadera
  20. Snyggt! Det blir utan tvekan en utmaning för maken...Förhoppningsvis ger han inte upp så lätt! :D

    SvaraRadera

Ja, och...?