QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

18 oktober 2010

På huet

Jag hade en fin liten smskonservation med Sonen i lördagsnatt:

Jag: Hur tror du din Far hade sett ut i turban?
Sonen: Huff, hodet hans hadde blitt veldig langt og smalt.
Jag: Skyskrapehuvet i Provinsen, he he.
Sonen: Har han köpt turban?!?
Jag: Nej, inte vad jag vet.

Och där; kunde jag höra hur det började snurra i skateboet
till den blivande psykologen!

18 kommentarer:

  1. Jag tror att nu vill sonen köpa en turban åt sin far i farsdagspresent ;-)

    SvaraRadera
  2. Ha ha de blir verlkligen en bra present för skojs skull kanske.
    Ha en bra måndag! Kram Anna

    SvaraRadera
  3. haha...nu fick sonen ideér kanske ;-)

    SvaraRadera
  4. På natten avhandlas de viktiga frågorna.

    SvaraRadera
  5. Är det bara jag som inte fattar?
    Jag fattar inte.
    Tyvärr.
    Nej.
    :)

    SvaraRadera
  6. Sandra: Det var inget speciellt, bara en kuldum konversation. (och min man skulle ALDRIG få för sig att gå med turban, inte ens om det blev lag på det!

    SvaraRadera
  7. Vad synd. En turban skulle nog matchat den outfit du fick och då kunde ni ju ha matchat varandra

    SvaraRadera
  8. Stackars sonen, gud vad han ska grubbla på detta.

    SvaraRadera
  9. Hej! du frågade mig om Berlinerpopplarna. Vad BRA den är! Fick höra att det finns en fortsättning på den. Måste kolla upp vad de heter!

    SvaraRadera
  10. Ha ha ha, vilken underbar kommentar: Har han köpt turban?
    Underbart!
    Tack för att du berättade, skönt att få skratta.

    SvaraRadera
  11. hahaha. ja, där fick han något att tänka på. :-)

    SvaraRadera
  12. Ja, jag var med och träffade M. Himla mysig tjej!

    SvaraRadera
  13. Haha! Og no fikk å lyst til å ta en kaffekopp med deg igjen.

    Du er no bare go!

    SvaraRadera
  14. Du har fått en utmaning av mig ;-)
    Den finns att hämta här

    http://www.sjubarnsmamma.com/2010/10/jag-alskar-utmaningar.html

    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera

Ja, och...?