QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

15 oktober 2010

Jag hinner inte runt!

Jag kursar och kursar. Kommer hem och kraschar i soffan (borde inte vår nya
soffa komma nu snart...?) och orkar knappt lyfta fjernkontrollen och kolla nyheter.
Inte hinner jag epilera skånksen iheller.

Det går nedover med da skånishe madam in der norwegische provins.
Med stora förhoppningar till rekonvalecens i helgen.

16 kommentarer:

  1. Nu kommer helgen och kanske räddar dig!

    Hoppas du får en trevlig en!

    SvaraRadera
  2. Bränn inte ljuset i båda ändar vännen! Fredagskram :-)

    SvaraRadera
  3. Ibland rusar livet på för mycket. Dra i bromsen nu...det är ju helg. Gå ut i naturen, ligg i soffan läs bok, gör ingenting = återhämtning.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Men nu är det fredag och jag hoppas du kan ta det lugnt och vila dej i helgen (å lyna ner daj litta, gräbban)! Kram!

    SvaraRadera
  5. Håriga ben är skönt i kylan!

    SvaraRadera
  6. I den fina soffan kommer ni sitta bra!!! SNYGG!

    SvaraRadera
  7. Väntar också på vår nya soffa, den skulle gå från fabriken i onsdags, är det för tjatigt och ringa och fråga idag om den kommit? Jag somnar i soffan med varje kväll, hoppas den nya är sådär hård och ny så man inte somnar så lätt. Det skulle vara bra. Ha en fin fredag!

    SvaraRadera
  8. Men nu är ju helgen snart här!!
    Väntar ni en ny soffa? Hoppas att den är liggvänlig! Det är mycket viktigt när man köper en soffa.
    Kram och ha en underbar helg!

    SvaraRadera
  9. Hoppas du har en lugn och fin fredag!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Hoppas du får vila efteråt i alla fall?! Kursen är fasiken så krävande. Både fysiskt och mentalt. Klappar lite på dig - och häller upp ett glas vin i kväll - det är du värd. Ha en fin helg nu <3

    SvaraRadera
  11. KurseR menade jag förstås...

    SvaraRadera
  12. Men dom måste väl fälla träden till soffan först, och föda upp korna till skinnklädseln. Sånt tar tid. Hia dig!
    Lugn helg nu...

    SvaraRadera
  13. Hoppas helgen ger dig mängder av energi. Kram!!!

    SvaraRadera
  14. För mig är det ofta så att jag inte hinner runt ett enda dugg.

    SvaraRadera
  15. Hoppas du får en lugn helg!
    Epilera???
    Odlas det en skånsk bäver kanske... ;D

    KLEM♥

    SvaraRadera
  16. God helg til deg, der du sitt i sofaen. Ta deg eit glass vin eller to.. :)

    SvaraRadera

Ja, och...?