QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

17 oktober 2010

Indien-shopping


Maken handlade till mig i Indien.
Dock skänker inte bilden kläderna riktig rättvisa; dom är underbart vackra!
*
Den rosa brallan är som synes stor som ett hus,
jag tror den ska passa alldeles perfekt efter
förra helgens kulinariska utsvävningar hos Madame Venus.
*
Själv handlade han ett par Levis,
 "för det var ju så himla billigt att man rätt slätt bara måste!"

Tja...det argumentet känner man ju igen...



25 kommentarer:

  1. Om det är för stort för dig (vilket jag tror) så SKICKA GENAST HIT DET! Attans vad snyggt! :-)

    SvaraRadera
  2. Förresten så kan jag komma och hämta dom!

    SvaraRadera
  3. Väldigt läckra färger.....! Härligt!

    SvaraRadera
  4. Du har ein kjekk mann, som kjøper kle til deg.
    Og modig, som er så sikker på at det er riktig størrelse og falle i smak!

    SvaraRadera
  5. Vilken snäll man och god smak verkar han ha också. Det klart annars skulle han väl inte valt kvinna som han gjort.

    SvaraRadera
  6. Maken ringde hem och frågade om min storlek, "köp modell tält" sa jag. Det gjorde han, det fanns inte större!

    Och den gröna färgen vet han att jag gillar, tyvärr syns det inte så bra på bilden.

    SvaraRadera
  7. Jättefina, helt i min smak!

    SvaraRadera
  8. Jättefint! Leon har aldrig köpt kläder åt mig, om jag inte pekat - jo förresten, då vi varit tillsammans ett par veckor var han till stora Amerikalandet och kom hem med en...magkort t-shirt med playboytryck i pajetter....:S Öh.

    SvaraRadera
  9. Härliga färger, kul när man får presenter :)
    Ha en bra kväll! Anna

    SvaraRadera
  10. Den gröna kommer att passa dig perfekt! Jättefin.

    SvaraRadera
  11. Det var jättesnygga kläder. Vilken make du har som kan köpa så bra saker (det kan inte min)

    SvaraRadera
  12. Det där är kläder helt i min smak, såna byxor går jag nästan alltid i nuförtiden :-)

    SvaraRadera
  13. Ah, flink mann som handler kule klær til sin kjære. Plusspoeng.

    SvaraRadera
  14. Perfekta julbordsätarkläder!

    SvaraRadera
  15. Ser väldigt snyggt ut! Det är roligt med män som både kan och vågar - det gjorde min man också, när han var i trafik.

    SvaraRadera
  16. kjämpefine farga :)) gillade den gröna tunikan skarpt...

    SvaraRadera
  17. Skitsnyggt! Vill se dom på också!

    SvaraRadera
  18. Hoppsan hej- han har smak gubben din! :) En mannekäng bild är väl inte för mycket begärt? ;)

    SvaraRadera
  19. Fina kläder! Kanske jag skulle ta och be vännens dotter att köpa hem lite..Hon är där på praktisk i 5 veckor nu.
    Just det ja, du var ju en av de galningarna som åkte till fru Venus =)! Härligt.

    SvaraRadera

Ja, och...?