QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

12 oktober 2010

Igår körde jag hem til Oslo från Stockholm. På tre nätter har jag legat i tre olika sängar, så jag var en smula lost när jag vaknade i min egen imorse.
Maken har flaxat iväg til Indien idag. Själv har jag försökt landa efter bloggträffen hos Fru Venus på Åland i helgen. Här, här, här och här kan man läsa om hur vansinnigt roligt vi hade! Det är inte lättlandat efter såna helger, bara så att det är klart.

Bloggeri är världens bästa nätverk när det kommer till det att få nya vänner, rekommenderas varmt!

18 kommentarer:

  1. Skönt att du är hemma, välbehållen, men välkommen tillbaka! Kram

    SvaraRadera
  2. NI verkar ha haft det toppen.
    Själv beger jag mig till Stockholm och en annan bloggträff.:)

    SvaraRadera
  3. Det låter überkul. Lite synd att du passade på när jag ändå var i Oslo.

    SvaraRadera
  4. Ja, nätet är helt fantstiskt! :)

    SvaraRadera
  5. Ja jisses, ni verkar ha haft det helt underbart! Och tänk vad den här cybervärlden ger oss!

    Skönt att du är hemma safe and sound, tycker jag.

    SvaraRadera
  6. Vad bra att du kommit hem ordentligt. Det var jättekul att träffa dig. Kram

    SvaraRadera
  7. Hej

    Ja då skulle väl det gamla talesättet passa in då? he he

    Borta bra men hemma bäst???

    SvaraRadera
  8. Vad bra att ni hade roligt :-)

    SvaraRadera
  9. åh herregud .. känns nästan lite spännande då att sova i sin egen säng.. D:

    SvaraRadera
  10. Nämen vad trevligt :) Skoj att träffas och umgås!

    SvaraRadera
  11. Ni verkar ha haft det alldeles underbart. :-)

    Håller verkligen med dig, bästa nätverket någonsin.

    SvaraRadera
  12. Skönt att du är hemma igen! Jag tycker inte om att veta att folk jag känner är ute på vägarna. Tack för att jag fick träffa dig!

    SvaraRadera
  13. Vad fint att du har kommit tryggt hem. Det var fantastiskt trevligt och roligt att få träffa dig :-)

    SvaraRadera
  14. Ja men visst är de?! Hade det inte varit för bloggen hade jag inte haft mina två goa tjejer som ankan o Gladmymlan. Och jaha.. när kommer du ner till småland då o äter lite cupcakes?? ;)

    SvaraRadera
  15. a-v-i-s:) jag vill med träffa knapp-fantasten Osloskånskan i egen hög person!:)

    ja bloggvärden Är underbar. tänk så många människor och livsöden man stött på genom blogg-åren.. lövely!

    ha en härlig onsdag!!! kraaamen

    SvaraRadera
  16. Och inte snarkar du ett dugg heller! Det här gör vi om!

    SvaraRadera
  17. Attans att jag missade dig i Stockholm! *grämer mig*

    SvaraRadera

Ja, och...?