QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

05 oktober 2010

Ha!

Igår gjorde jag det igen. Smackade in bilen i en parkeringsficka lätt som en plätt. Som extra svårighetsgrad var det i en backe med nosen neråt. Och i vanlig ordning stod det några herrar på en trapp och rökte, medan dom med illa dold förtjusning väntade på
att jag skulle misslyckas och ge upp.

Inte denne. Tjoff-tjoff-tjoff, så var det färdigt.
Jag flinade brett när jag gick förbi med självförtroendet i topp, he he.

14 kommentarer:

  1. Ja, visst är det en skön känsla!
    Ska tänka på dig i dag - då jag ska tråckla mig in i innerstan med min röda lilla bil :)

    SvaraRadera
  2. Hahaha, det kan man kalla medelålderstantsnöje! Du skulle ha gått förbi nära dem och lagt av en brakare också.

    SvaraRadera
  3. Ja så kan de bare stå der å le.... Flinka !

    SvaraRadera
  4. Haha, heja du och rätt åt de.

    SvaraRadera
  5. Heja Heja! Visst växer man några centimeter efter en sådan bragd! När man dessutom har sådan publik sträcker man på sig ytterligare! BRA jobbat

    SvaraRadera
  6. Heja dig! Glömmer aldrig när jag skulle fickparkera i nerförsbacke med en gammal 240 - utan servostyrning. Två herrar var mycket intresserade av mina förehavanden. Jag gasade så det röt i bilen och svetten lackade. Det är sådant som sätter sina spår.

    SvaraRadera
  7. Bra! Då kan du parkera.....eh....."bilen" på lördag ;-D

    SvaraRadera
  8. Jag är djupt imponerad. Det hade jag aldrig grejat.

    SvaraRadera
  9. Jädrar vilken skön känsla, där fick de tji ;)

    SvaraRadera
  10. Flinka! Jeg var god på lukeparkering før, men nå gjør jeg det såpass sjeldent at jeg er blitt utrolig dårlig på det.....sense?

    SvaraRadera
  11. Kan du lära mig hur man gör? jag parkerar alltid längst bort.

    SvaraRadera

Ja, och...?