QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

27 oktober 2010

Egentligen så har ju JAG också en sixpack-kropp;

överst två påsar bilateralt under ögena,
sen en dubbelhaka,
därefter två bilaterala tuttos gigante med häng,
och till slut en magge med ett gammalt kejsarsnitt
som ser ut som ett uppochnervänt trappsteg.
(gäddhänget sket jag i....eller kan man ha en eightpack?)

(nej, ni vill INTE ha bildbevis)

20 kommentarer:

  1. Grattis till sexpacken!

    Själv har jag (enligt min dåvarande barnmorska) en kropp som en sjuttonårig kille.

    SvaraRadera
  2. Åh, vad flott! Du har ditt fördelat på fler ställen! *asg* inte allt mitt på som jag ;-) Okey, erkänner, har dubbelhakor....

    SvaraRadera
  3. Sex-pack rockar! ;D
    Ärret efter mitt kejsarsnitt ser mer ut som ett ankare till en båt, typ -) med häng under. Klart mega snyggt ;DDD

    SvaraRadera
  4. lol, så akn amn oxå se på det, själv e allt gigantius på mig, överallt :D

    SvaraRadera
  5. Ha,ha! Det var som om det var en beskrivning på mig förutom kjesarsnittet:
    Ha en bra dag
    Lena

    SvaraRadera
  6. Men, vaddå - får vi inte se bilder?

    SvaraRadera
  7. hmm det där var nog en beskrivning av mig Inkl kejsarsnittet...
    men det är kanske bättre att ha det fördelat än samlat på ett ställe? Det kan lätt bli bak/framvikt annars :-)

    SvaraRadera
  8. Bildbevis vill jag nog ha!
    Har du sagt A så får du säga B också... ;D
    Klem

    SvaraRadera
  9. Låter som om du beskrev mig - kan vi vara tvillingar tro?

    SvaraRadera
  10. Väldigt hör igenkänningsfaktor på beskrivningen (utom kejsarsnittet men fyra graviditeter har lämnat andra spår)- fast du ser ju inte ut så!

    SvaraRadera
  11. Får väl säga att tre förlossningar lämnat en del spår också. Men jag kör på den inre skönheten!

    SvaraRadera
  12. TL: Det finns fantastiska hjälpmedel nuförtiden som lyfter och håller in och stramar upp, så snart ser man väl ut som en knut! (jag vill vara en kanelknut då, känner jag)

    SvaraRadera
  13. Hohoho! Sånn har vi det, gitt! ;)

    SvaraRadera
  14. Härligt!
    Min bror brukar säga att det finns en välbyggd kropp, under det som syns før allmänheten, liksom.

    SvaraRadera
  15. Det kunde vara mej du beskrev ;D
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  16. Varför skriver du om mig utan min tillåtelse ;-)
    Skoja bara, men det kunde ha varit mig...nästan ;-)

    SvaraRadera
  17. Sv: Du frågade om jag kunde måla blod och hemskheter och mitt svar är att jag är ganska begränsad i mitt målande, tyvärr. Tror inte ens jag kan måla en pumpa med elaka ögon...

    SvaraRadera
  18. under mit hull finns det ocskå sixpack, det bara syns inte utanpå, som en ytterrock som döljer en fin klänning...

    SvaraRadera
  19. Det där med sexpack, jag är skeptisk.

    SvaraRadera

Ja, och...?