QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

13 september 2010

Orka hämta liksom

Idag är det tydligen bra läge för inflygningsrute rätt över vårt hus. Det kommer ett plan varannan minut, verkar det som. Dom går fortfarande ganska högt, så det är inte så farligt. Mer så att jag lägger märke till det bara.

Nu ska ju Maken komma hem från England idag, så för att slippa hämta tänkte jag att jag ställer ut en spann med vatten, så kan han ju bara dyka rätt i den när dom passerar här. Jag hänger en BH i skorstenen, så vet han var han ska sikta. (hade han haft den med kunde han ha använt den som fallskärm, los mega tuttos you know)

Japp, det blir bra. Smarta jag.

21 kommentarer:

  1. bra ide!! han kommer nog säkert hoppa i rätt riktning om din bh hänger där!!

    SvaraRadera
  2. hmmm
    han kan ju faktiskt landa i mega-bh:n och aldrig komma upp igen ... jag hade nog inte hängt upp den, du kan ju till och med fånga planet, eller två på en gång och de störtar. Nääää det där kan du nog åka dit på. Är det Pan Am så kanske du slutar på Guantamu eller vad det heter.
    ingen bra idé, näää du, en strumpa kanske? Det duger ju till Tomten.

    SvaraRadera
  3. Herregud vad världen skulle se annorlunda ut om alla hakade på dina smarta idéer! Du är ju enastående, vilka superba grejer du kommer på, så där i all sin enkelhet, inga dyra konsulter här inte! *ASG* :-)) Kram

    SvaraRadera
  4. Ha ha ha.. Är han så liten din man så han får plats i spannet..? He he..

    SvaraRadera
  5. Min bh duger inte till fallskärm, *s* (Los mini tuttos!)

    Härligt att få hem maken iaf! :)

    SvaraRadera
  6. kan han inte ta en fallskärm? Det åter så farligt med hinken :-)

    SvaraRadera
  7. FP: Han er ganske tjukk i hue ibland, får hoppas detta är en av dom dagarna!
    (nejdå, bara skojade)

    SvaraRadera
  8. Hoppas BH:n motiverar honom till att våga kliva av ett plan i farten och dyka ned i en hink:)

    SvaraRadera
  9. Haha! DU är minsann inte dum! :)

    SvaraRadera
  10. hahaha du är verkligen rubbad:)) åh vad najs det hade vatt att träfft dej i verkliga livet:) moahahahahah:)) tack för du finns:)

    SvaraRadera
  11. Hahaha! Jag får testa det tricket nästa gång maken är ute och flyger ;)

    SvaraRadera
  12. Ingen dum idé alls och bensinsparande också.

    SvaraRadera
  13. Haha! Tur att han inte är gift med mig då... ;)

    SvaraRadera
  14. Undrar vad han skulle tycka själv....stackarn!

    SvaraRadera
  15. Smidigt och ett moment mindre ;-)

    SvaraRadera
  16. Hej

    Ha ha ett kul inlägg.....har du sett förresten att jag har lagt ett inlägg "Nu har det hänt igen" där ännu en felskriven skylt är med......he he

    SvaraRadera
  17. Men va bra..BH.n kan man ju använda till mycket. Funderar på att hänga en i vår flaggstång. Den kanske skrämmer i väg en och annan objuden gäst;))

    SvaraRadera
  18. Hahaha!!!
    Klok som en uggla är du!

    Tack för dagens första skratt!
    Kram, j:son

    SvaraRadera

Ja, och...?