QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

22 augusti 2010

wow! sa Maken


"Vilken kväll! Vilken kväll förstår ni! Jag stod längst fram i min finaste BH, och Morten kikade och flörtade bara med mej hela tiden! Vad tänkte han på? Det var ju andra där också men han hade bara ögon för mejmejmej! Och som han sjöng, underbart förstår ni! Och Magne och Pål blev lite (ganska mycket) svartsjuka på Morten, ja det var sån trängsel framför mej att det nästan blev lite larvigt att se, och jag blev lite generad, jag menar alla dom andra 29000 som var där, och så detta fokus på mej! Ja, lite jobbigt egentligen faktiskt.

Mot slutet blev det så trångt för mej där vid scenkanten, att jag kände att nu dånar jag, och då fick jag signaliserat min lite prekära situation till Morten genom att kasta upp min mest välanvända Sloggimaxitrosa storlek 50, svart förståss, nåt annat duger inte, vi pratar sexappeal här! Och älsklingen fångade den förståss vant, och sträckte ut handen och drog mej lätt som en plätt upp på scenen, där han tittade mej djupt i ögena och sjöng "Take on me" (det gjorde jag) medan han sakta böjde mej bakåt för att avsluta det hela med en lång, djup kyss som fick alla 29000 att jubla hänfört, ack ja.

Klart dom skulle ha tärningskast 5 i alla tidningar idag, sexet, sexan menar jag,
kom ju med mej efteråt!"

21 kommentarer:

  1. Kan tänka mig att du fick kåta blickar i den utstyrslen!

    SvaraRadera
  2. undrar bara VEM ÄR MORTEN?

    SvaraRadera
  3. Låter som en lyckad konsert

    SvaraRadera
  4. haha vilken tur Morten hade. Gillade också honom stort när jag var lite yngre :-)

    SvaraRadera
  5. Själv drömde jag att jag åt lunch med drottning Elizabeth. Tråkigare. Mycket tråkigare.

    SvaraRadera
  6. Wow :O)
    Trattkantareller, är det som är många men små än....
    Vill du ha lite torkade?
    man borde kunna skicka dem :O)

    SvaraRadera
  7. Hohooho! Litt av ein konsert skjønnar eg!
    Svart sloggi er eit must :))

    SvaraRadera
  8. Avis kanske jag blev ju....

    SvaraRadera
  9. Låter alldeles underbart...

    SvaraRadera
  10. Håller de på än?? De var bara bäst!!

    SvaraRadera
  11. Kvällens porrnovell;) Tack.

    SvaraRadera
  12. Haha du är helt galen du ;) Då får du köpa nya trosor nu då :)

    SvaraRadera

Ja, och...?