QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

25 augusti 2010

Äsch

Inatt drömde jag att jag åkte buss med Malla, och vi bråkade och blev ovänner.
På nån vänster var det ett par skor inblandade. Jag var inte alls glad när jag vaknade.

Undrar vad det kan betyda enligt drömtydning?
Fast det vill jag kanske inte alls veta...

17 kommentarer:

  1. låter som ni inte ska handla skor tillsammans ;)

    SvaraRadera
  2. Åk inte buss.. Då börjar man bråka om skor..

    SvaraRadera
  3. Skor, kan bara betyda, gå barfota, när du träffar Malla :O) Och ta inte bussen....

    SvaraRadera
  4. Att någon känner sig i underläge (blir trampad av inte bara fötter utan skoförsedda fötter?)? Eller att ni bägge har så skoj så ni måste slå klackarna ... nej, jag vet inget om drömtydning *ler*!

    SvaraRadera
  5. Både buss och skor handlar om att resa eller förlytta sig, oftast då en inre förändring, inte en fysisk resa. Skor kan också relateras till din situation eller position i livet just nu. Bråket eller ovänskap i ljuset av vad jag tidigare skrev bör då ses som att det inte blir helt lätt att förändra läget eller situationen just nu MEN eftersom du nu har varskotts via det undermedvetna kommer du att klara denna förändring (skon kan också vara en spark i baken, att verkligen genomföra det som ligger framför dig!!!

    Good Luck ;-)

    // Psyko-Anna-Lys

    SvaraRadera
  6. Jeg tror rett og slett at det betyr at du må ut og kjøpe deg nye sko.

    SvaraRadera
  7. Nei, har ikkje svar på drømmen, heller ikkje på innlegget ditt "Hallo".
    Men sånn middag du fekk av maken din har vi også av og til. Kanskje ikkje på søndag då...

    SvaraRadera
  8. Du behöver ett par nya skor. Igen. Och du ska låta bli att åka buss. Du ska ha en privatchaufför. Och en klädkammare endast avsedd för skor. Det betyder drömmen.

    SvaraRadera
  9. Hmmm, drömmar ska ju betyda tvärtom, då kanske det är meningen att ni ska cykla och köpa väskor eller nåt...äh. Hur som, skor är aldrig fel :-)

    SvaraRadera
  10. Haha, det var då ändå trevligt att du drömde om mig! :D Hade jag en fantastisk norrländsk dialekt?
    Jag lovar, om vi en dag ses irl ska jag inte bråka med dig om skor! :D

    SvaraRadera
  11. Håll hårt i dina skor säger jag bara Iaf när du träffar Malla

    SvaraRadera
  12. Hon kanske har flera par skor än vad du har... ;)

    SvaraRadera
  13. Du står inte på god fot med en väninna ;-)

    SvaraRadera
  14. Så himla kloka bekanta du har! Själv lutar jag starkt åt Tant Grön. Klok kvinna.

    SvaraRadera
  15. Dags att köpa nya skor :)

    SvaraRadera
  16. Här får du ett utdrag ur en drömtydningssida i min blogg om just skor;
    Skor: Har du sköna skor på fötterna i drömmen väntar stora inkomster och ett gott rykte. Klämmer skorna får du räkna med otur, skam och vanära. Att drömma att man tillverkar skor är ett dåligt omen utom för konstnärer. Är du förälskad och drömmer att du har nya skor på dig kommer din hjärtevän att lämna dig före bröllopet. Gamla skor betyder däremot tur i kärlek. För gifta personer varslar nya skor om fattigdom medan gamla skor förebådar ökade inkomster.

    Må väl/caja

    SvaraRadera

Ja, och...?