QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

14 juli 2010

Svikt

Det är mer som är fel här.
Sonen upptäckte en påse Twist som stod i dörren på svalen.
Enligt Maken har den stått där i 3-4 veckor.

Detta har alltså undgått min eminenta chokladradar.
Fy fillern vad mycket det blir vajsing på när östrogenet minskar.

Synnerligen skrämsigt, spør du meg.

15 kommentarer:

  1. .....det går utför.....men jag tror det är värmen som gör det.....

    SvaraRadera
  2. Hihi!!! Ja vi kan nog skylla allt på värmen för något annat fel är det ju inte eller???
    Ha det bäst!

    SvaraRadera
  3. Attans... MEN till ditt försvar så är det inte så JÄTTE MYCKET choklad i påsen utan mest fylld choklad..

    SvaraRadera
  4. Men rackarns hur kan du missat den? Sparade han några åt dig då?

    SvaraRadera
  5. Du ser... här hade den fått vara ifred för mig, men knappast för gubben ;-)

    Kramar från mig!

    SvaraRadera
  6. Det låter lika läbbigt som att jag har tappat bort ett paket ballerina kladdkaka.

    SvaraRadera
  7. Skicka hit den där krämen, vettja.
    Jag äter på tok för mycket choklad.

    SvaraRadera
  8. Næmen! Hadde aldrig skjedd meg, aldrig!

    SvaraRadera
  9. Haha!

    ....men du, vet du, sonen kom hem från Liseberg igår och slängde sängen full av vinster=choklad.

    Sedan stängde han dörren och for till Stockholm igen. Jättekul att veta att det ligger 100kg CHOOOOOKLAAAAD däruppe! Hallå, det här är tortyr, eller hur?

    SvaraRadera
  10. ....och du, tack för länkningen upp i hörnet. Goding x 1000 miljoner!

    SvaraRadera
  11. ÄFD: Jag hade dött. På fläcken. Av chokladförgiftning.

    SvaraRadera
  12. Men snälla, det där måste du söka för...kan aldrig vara friskt att missa något sånt.

    SvaraRadera
  13. Hade aldrig hänt mig - och jag är MYCKET äldre! Måste vara värmen...

    SvaraRadera
  14. Det låter faktiskt ganska allvarligt.

    SvaraRadera
  15. Hej

    Så länge skulle en godispåse ALDRIG stå orörd här hemma...he he

    SvaraRadera

Ja, och...?