QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

21 juli 2010

Sms

Jag är med i Lindex Club. Alla äkta tanter är det.  Imorse fick jag ett sms där dom skriver att rean är inne på sluttampen med 70 % rabatt. Samma meddelande har jag nu fått sju (!) gånger till! Hur ska man tolka det? Har jag ett desperat handlingsmönster på Lindex? (Näää) Har nån på Lindex fått spatt i 'Enter'-fingret? (Troligen)

jag.har.inte.pengar.till.att.handla.för.nu.och.i.synnerhet.tänker.jag.
inte.lägga.dom.sista.på.rean.hos.lindex.bara.så.det.är.klart.alltså.

11 kommentarer:

  1. Vilken tur att jag aldrig gett dem mitt telefonnummer.

    SvaraRadera
  2. Comwiq sms:ar alltid mig när summan på mitt kontantkort är lågt. Dom sms:ar inte bara en gång, dom håller på tills mitt samvete brister och jag får vigga en hundring av någon tills lönen trillar in.

    SvaraRadera
  3. 7 x 70%!! Det betyder ju att du får pengar tillbaka när du handlar där ;-)) Värmekram från havet!

    SvaraRadera
  4. Haha, kanske inte där jag skulle lägga mina surt sparade dineros heller. ;)

    SvaraRadera
  5. Jag är också med men får aldrig reklam ens!

    SvaraRadera
  6. Haha.
    Känner igen
    Känner igen
    KÄNNER IGEN!

    SvaraRadera
  7. 70%, du har helt enkelt inte råd att låta bli. Du måste genast ta ditt ekonomiska ansvar o shoppa loss ;)

    SvaraRadera
  8. kan du inte svara tillbaka på 6 av sms nej tack så kanske dem bara skicka ett sms till dig? har funkat för mig, men dock inte varit med om detta om lindex. Du kanske få alla andras som inte får ;) Kramen

    SvaraRadera
  9. Lindex (og KappAhl) er mine beste venner når det gjelder SMS - tror de sender meg en melding daglig. Minst

    SvaraRadera
  10. då vet jag. kommer aldrig gå med i den klubben! :)

    SvaraRadera
  11. Suck, du måste känna dig nerklubbad ;-p

    SvaraRadera

Ja, och...?